Bikerbitch
Stolt mamma
Studentskivan avklarad. Damn så in i fasikens rolig den var då! Ni missade någonting. Det var fullt med folk. En del kräktes och blev utslängda, en del hade såna push-uper och lökar att ni grabbar blitt gråtfärdiga, vilken stämning!!
Svenska läraren höll ett så fint tal och två andra lärare rappade en låt som de hade skrivit. Sen fick vi medaljer med motiveringar, jag blev inte helt otippat "Klassens Bikerbitch"
Jag vill rikta ett stort tack till Nisse Järnet, Johan Julgran, Torbjörn, Cool_adde, MikkE och Noomi för den jättefina vasen och blommorna jag fick i present. Jag blev så glad! [Hoppas det syntes trots glansiga ögon och alkhol i kroppen] Det var så himla fint utav er, tack så jättemycket!
Genvägen till att bli full gick genom polarnas plånböcker..
Så tack mina kusiner, Vågen, Torbjörn och Freddie för drinkarna och shotsen.
Hoppas jag inte missade någon nu. Och så givetvis tack till alla som kom dit och gjorde min kväll kul som fan! Förutom alla som är nämnda ovanför var även Charmeuren där med sin polare och så Teo och Doctorn!
Nu ser jag fram emot studenten med allt vad det innebär! Vilket lyckorus!
Svenska läraren höll ett så fint tal och två andra lärare rappade en låt som de hade skrivit. Sen fick vi medaljer med motiveringar, jag blev inte helt otippat "Klassens Bikerbitch"

Jag vill rikta ett stort tack till Nisse Järnet, Johan Julgran, Torbjörn, Cool_adde, MikkE och Noomi för den jättefina vasen och blommorna jag fick i present. Jag blev så glad! [Hoppas det syntes trots glansiga ögon och alkhol i kroppen] Det var så himla fint utav er, tack så jättemycket!
Genvägen till att bli full gick genom polarnas plånböcker..

Så tack mina kusiner, Vågen, Torbjörn och Freddie för drinkarna och shotsen.
Hoppas jag inte missade någon nu. Och så givetvis tack till alla som kom dit och gjorde min kväll kul som fan! Förutom alla som är nämnda ovanför var även Charmeuren där med sin polare och så Teo och Doctorn!

Nu ser jag fram emot studenten med allt vad det innebär! Vilket lyckorus!