Studenten - massa skoj och fylla

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Tog själv studenten förra sommaren. Riktigt kul. Håller dock inte kontakten med särskilt många därifrån.

Dom bästa polarna jag har är dom man gick grundskolan med (syftar då på årskurs 6-9). Och det är oftast dom + andra polare man hänger med. Vissa av dessa har man kännt sen dagis/årskurs 1. :)

Kom precis hem från brorsans studentavslutning. Nu öppnades första ölen. Denna gång slipper man tänka så mycket på torra släkten som kommer! :D
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Nice:tummenupp själv går jag Estet Musik-Musikproduktion:)

men fan hörru almost dansken! Nästa gång det är så stor fest som antagligen är i samband med nästa mässa får du väll la ta och va där om du så ska låna en soffa här eller något:tummenupp


BTW allihop! Dagen D imorrn! (som sagt titta gärna förbi! fryshuset kl 13)
Fan ska bli så jävla kul!:D



Jasså! men grattis fan det är ju idag!!:D

tackar, lycka till idag :D:D
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
Går ut om exakt en vecka, fyfan vad.. ptja jag vet inte, läskigt men ändå skönt.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Själv försov jag mig till studenten. Missade champagnefrukosten och kom inramlandes nån gång mitt i rektorns tal. Men jag var nöjd med hur fort min nya bil hade tagit mig till skolan.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
jAÄEDU eelller ni eldledfr va fasen, nog tusan vart man füller ikväll meäd!

Riktig bra kväll iaf, med allt föer mycket dricka och fler polare ämn man visste att man hadde! :D

Grattis Stefan!!! :tummenupp:bananaJag slår en plingeling sen och hoppas hamna mitt i cp fyllan:D

Tuffert, så häter jak meid! :)

Det är ju SÅ jävla tufft att supa...verkligen.:rolleyes:

Njäe, just nu känns det fanke n inte så va! :död
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
snart studenten! :) går ut på fredag själv, men var ett tag sen jag hade tur och har plannerat den här veckan ett bra tag att ha roligt hela veckan då jag e ganska "torr" annars och går inte ut allt för ofta, då började man en penecillinkur i går och om jag har tur kan jag fira studenten i alla fall! :(

Mitt tips till alla som tar studenten, är att ta en rejäl funderare på om ni verkligen vill stanna på hemorten. Det brukar vara utgångstanken när man börjar tänka på att flytta hemifrån, att hitta nåt i närheten. Tänk till, gillar du verkligen din hemort eller är du ambivalent av ren vana att bo där? Det är farligt att stanna någonstans där man egentligen inte trivs så bra, men ack så lätt att göra.
Hehe får se hur det blir men man kommer ju ut mitt i finannaskrisen i år alla har ju sökt högskola (i alla fall dom utbildningar jag sökt) Läste in ett år extra för att komma in på civ.ing. direkt jao då har ansökningarna til dom 9 inrikningar jag söökt ökat med 100% :p får se om man kommer in i år igen,

Jag skulle flytta till USA och träna och få betalt av college för mitt idrottande, ska vara jättelätt och har verkligen resultaten på min sida, inte en enda skola hade råd att ta imot mig av dom 200 som skule kunna ta imot mig :p great, tackat nej till jobb har man gjort också som erbjudits osv så slutar väll med att man sitter där med bidrag från föräldrarna och bor hemma nästa år :yoparty

Dom tankarna ska supas bort under studenten :banana

Gör ALLT jag kan för att flytta i alla fall :gnissla
 
Last edited:

Nobrando

Rasmus
Gick med
18 Dec 2007
Ort
Göteborg/Västervik
Hoj
Yamaha XJ900S Diversion -01, Yamaha TZR 125 -91
Själv försov jag mig till studenten. Missade champagnefrukosten och kom inramlandes nån gång mitt i rektorns tal. Men jag var nöjd med hur fort min nya bil hade tagit mig till skolan.

Jobbigt värre. :gnissla

En själv tog också studenten igår, men insåg sen i slutet av studenten att hela klassen kommer splittras, då vi kommer från hela landet. Massa snack om att hålla kontakten m.m.
Och inte kan man sova ut heller dagen efter, har en studentlägenhet som skall rensas ur och städas, jippi .:rolleyes:
Fast det känns jävligt skumt att inte ha tryggheten i skolan att gå tillbaka till, utan att man ska gå till jobbet på måndag istället.

Grattis till alla som tog studenten!
För att vi har tagit studenten, För att vi har tagit studenten, För att vi har tagit studenten, FÖR VI ÄR SÅ JÄVLA BRA!

mvh
Nobrando
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top