Studenten, åka kortege.

När jag tar studenten nästa år ska jag lätt spela Loituma i några timmar. Ska självklart sjunga med hela tiden :yoparty

Paradoxy skrev:
2205352 När jag tar studenten nästa år ska jag lätt spela Loituma i några timmar. Ska självklart sjunga med hela tiden :yoparty

Det var mitt förslag till på fredag men jag röstades ner :3freak

darth_igel skrev:
2205350 Haha. Skit i det du, ni drog ju (tack och lov för det).

Aldrig att ja kliver upp i vagnen om ni ska spela botten anna :död

hahaha, ja jag fick ju lov att köra hem dom andra så...

Det blir nog inte bara botten anna, måste bränna ut loituma också :D

När jag tog studenten hade mina föräldrar hyrt en bil modell "Flåkrypar grand Prix", men varken bilen eller dess chaufför (ägaren) dök upp, så jag och polaren fick köra hem själva i föräldrarnas gamla lövade Toyota Corolla. Men fifan vad kul det var. Kommer ihåg att vi busade till det och tog en genväg genom det lokala el-ljusspåret med stereon (säkert 25W) dunkande och rutorna nere. Minnesvärt faktiskt!

Less i more!

Starstriker skrev:
2205357 När jag tog studenten hade mina föräldrar hyrt en bil modell "Flåkrypar grand Prix", men varken bilen eller dess chaufför (ägaren) dök upp, så jag och polaren fick köra hem själva i föräldrarnas gamla lövade Toyota Corolla. Men fifan vad kul det var. Kommer ihåg att vi busade till det och tog en genväg genom det lokala el-ljusspåret med stereon (säkert 25W) dunkande och rutorna nere. Minnesvärt faktiskt!

Less i more!

:rofl :yoparty

edit: nerröstad?? neeedå jag är på!!

*/ ?>
Back