Student!

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Studenten idag! eller uhm igår! känns konstigt :3freak Trodde det BARA skulle vara skönt men känns sjukt knepigt att inte ha någon skola kvar... inte obligatorisk iaf.. vad fan ska man göra nu? :va

Aja det löser sig kanske! förslag tas gärna emot blir sovdags nu iaf. är lite lätt intoxikerad må jag säga! var lite sugen på att dra hem en tjej ikväll men va fan blir så mycket strul när de är kompisar med ens egna kompisar.. ligger man med dem och sen säger att man inte vill något mer så lackar deras polare samt dem som fan.. :gnissla

Summa sumarum: underbar student om än så känns det lite lustigt... tandborstedags och sen vet jag inte riktigt! sovdags antar jag=) pözz på er allihopa fårn en nyblien student!

Swedie: Ja, LITE men YTTERST LITE fylleinlägg men tanken med det är gott och ville bara dela min dag med folk som har samma intresse som jag :banana

Grattis, själv tog man studenten förra fredagen! Nu sitter man otåligt och väntar på att åka in till arlanda. Ska till Alanya en vecka!! :yoparty :fyllisar

Grattis på er, och grattis på mig!! :fyllisar
men hemma klockan 03:41? ..kallar du det student? :tungan

Lite skummt känns det.. men mest skönt, slappa(jobba/räjsa) lite i några månader, sen Australien i höst och lumpen i Januari, ingen skola mer på 2-3år iaf :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8