Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chrilla skrev:Aldrig funderat på att försäkra hojen på en förälder? Är mycket billigare har jag hört...
Nicke skrev:Sånt gör man INTE för då är man en skenförsäkrare och får brinna i helvetet samt får inte ut något vid eventuell skada.
he he det är väl så egentligen... vi försöker bara alla mörka och verka duktiga själva...KarlJohan skrev:Öhh... Rika föräldrar.
![]()
RacerX skrev:he he det är väl så egentligen... vi försöker bara alla mörka och verka duktiga själva...
hade inte fixat det utan lite "buffert" från föräldrarna ibland![]()
Dweezil skrev:Gott att se att det finns folk som kan leva på kombinationen av hoj och vara student.![]()
Trodde att jag skulle få ge upp hoppetatt kunna uppleva denna euroforiska känsla
av att köra hon under de 4 år som jag kommer att studera...
![]()
Skämtar du? Det är bara att prioritera ifall man nu verkligen har intresset.juha01 skrev:Har 6900:- i månaden och då har man ingen hoj. Så ÄR det.
mb skrev:Skämtar du? Det är bara att prioritera ifall man nu verkligen har intresset.
OT: Schyst att du fick en så pass billig försäkring på Kawan! Inte många som har den turen, vad jag har förstått.hållundan skrev:Inga problem alls... Har en stabil CSNinkomst på ca 6900, äger en Kawa ZX-6r från 1995 som kostar 5100 halv/helår. Det som är lite kärvt nu är att få pengar till de delar som krävs, men det går allt om man vill...
Jag har uppenbarligen bosatt mig i fel zon (Kista, Sthlm)everwinter skrev:trafikzon 3-7.
Trafikförsäkring kostar 4500kr/år
Halvförsäkring kostar 5500kr/år
Helförsäkring kostar 10000kr/år
för en CBR929RR -00 i umeå
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey