Strypningsintyg till reg.bes.

Du kan prata med min farsa, han fixade det :)

Det ska jag göra:tummenupp

Din farsa fixar ju allt åt dig :mad:

:)

DÅLIG NYHET. Tidigaste tid vi fick för reg.bes+ vanlig bes. i "närheten" är den 18 augusti. Jag som hade längtat till att börja övningsköra på fredag:huvet Så går det när man är sent ute... Reg.bes.-gubbarna hade semester nu tydligen...

FAN!

Jag var och hämtade en ZX7-R åt kompisen idag som ska strypas ner till 25 kW. Om jag förstått saken rätt så kan jag lika gärna tillverka egna brickor som jag sätter i insugen och därefter skriva ett fint papper på att detta är gjort efter konstens alla regler och att den nu lämnar 25 friska kilowatt?

En till fråga; jag antar att de inte regbesiktigar på de drop-in som finns för MC på vissa ställen i landet?

Jag var och hämtade en ZX7-R åt kompisen idag som ska strypas ner till 25 kW. Om jag förstått saken rätt så kan jag lika gärna tillverka egna brickor som jag sätter i insugen och därefter skriva ett fint papper på att detta är gjort efter konstens alla regler och att den nu lämnar 25 friska kilowatt?

Tyvärr så måste du ha "TÜV" papprena. Det är dem man betalar ca 1600 spänn för:huvet

Tyvärr så måste du ha "TÜV" papprena. Det är dem man betalar ca 1600 spänn för:huvet
Jag hade också för mig att det var så när jag funderade på att regga om till mellan åt mig för ett par år sen. Jag blev nästan lite lycklig där en stund över att de ändrat det, men det borde jag ju ha förstått att man aldrig har någon anledning att vara. :tummenupp

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph