Strypning!

Grunk

Medlem
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
Tuono V4 -12
Har en zx6r och undrar vart strypningen ner till 25kw sitter, någonstans i bränslesystemet vad jag förståt.

Mvh Simon

Din hoj är strypt och du undrar hur du gör för att ta bort dom, har jag fattat rätt då?

Lyft tank, bort med luftburk, ta bort förgasarbryggan och pilla ut brickorna.
Skruva ihop.

Din hoj är strypt och du undrar hur du gör för att ta bort dom, har jag fattat rätt då?

Lyft tank, bort med luftburk, ta bort förgasarbryggan och pilla ut brickorna.
Skruva ihop.

Jo du fattade rätt, tackar så mkt för hjälpen.
Mvh Simon

Jag verkar vara den enda som hade tänkt att faktiskt köra med 25 kw:P
jag kommer nog också och göra det men det svåra problemet då är ju om man ska strypa en hoj eller köpa kawasakis nya hoj på 23kw o trimma lite :/
min far kommer nog beställa en 250 till mig på måndag som det ser ut men ja vet inte riktigt änn :/ fortfarande en liten hoj i ett cc galet land :gnissla

jag kommer nog också och göra det men det svåra problemet då är ju om man ska strypa en hoj eller köpa kawasakis nya hoj på 23kw o trimma lite :/
min far kommer nog beställa en 250 till mig på måndag som det ser ut men ja vet inte riktigt änn :/ fortfarande en liten hoj i ett cc galet land :gnissla

hade satsat på kawan, den väger förmodligen inte lika mycket som en större hoj heller.

Jo det är sant, Utseendemässigt är den ju riktigt läcker faktiskt. Vet inte hur det är om den blir piggare än tex min Sv650s strypt.

hade satsat på kawan, den väger förmodligen inte lika mycket som en större hoj heller.
30-40kg lättare änn cbr600 som ja tittat mest på, sen ett nytt kolfiber system på de, helst helsystem som ännu inte finns för den modellen, har dock inte råd med det till 600 :näsblod

Jo det är sant, Utseendemässigt är den ju riktigt läcker faktiskt. Vet inte hur det är om den blir piggare än tex min Sv650s strypt.
154 kg kawa orginal din hoj torrvikt 08 är 172, vet dock inte hur hojar beter sig strypta från 600, som jag förstår det är väll kawas 250 lite smidigare änn större hojar,

Last edited:
Jo det är klart. Men jag tycker min är rätt pigg i bottenvridet men dör typ vid 5-6 tusen. Vet inte hur 250n ligger i bottenvrid iof. Den kanske är mera jämn över registret

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT