Jag hade en KLR tidigare visserligen en -89:a, men dom kanske är likadana fortfarande?
Det jag gjorde på min för att väcka upp den var följande:
Förgasare CVK40
Kapade upp luftburken under sadeln.
drog bort gallret mot förgasaren (gnistskydd?)
bytte lågfartsmunstycke från 0,40 till 0,45.
Bytte huvudmunstycke från 120 till 160.
Höjde nålen 0,7mm.
Annan öppnare ljuddämpare.
Vips så hängde jag av alla polares enstånkor....
Det är värt jobbet....det lovar jag...
Håll koll på färgen på stiftet i början bara.
Sök på nätet på kawa,klr, CVK40, osv, det var så jag hittade beskrivning på
ovanstående moddning, hittade tyvärr inte länken nu.
Hittade nåt?
http://www.angelfire.com/co/klr650/page8.html
http://members.aol.com/roundr1/CVK40.html