nordenmark
Ny medlem
Hejsan.
Ny på forunet o tänkte be om lite hjälp.
Har en triumph daytona t595 97:a och på regestreringsbeviset står de att den är stryp via insprutningen.
Vad krävs för att ta bort strypningen?
Bor i västernorrland o har liets svårt att ta sig till nån stad för o lämna in de.
Går de o skicka in databoxen på om programering el går de och göra själv?
tack på förhand.
MVH
Ny på forunet o tänkte be om lite hjälp.
Har en triumph daytona t595 97:a och på regestreringsbeviset står de att den är stryp via insprutningen.
Vad krävs för att ta bort strypningen?
Bor i västernorrland o har liets svårt att ta sig till nån stad för o lämna in de.
Går de o skicka in databoxen på om programering el går de och göra själv?
tack på förhand.
MVH