Strypning till en r6

SISU skrev:
2175847 Samma här.. killen ställde bara några kuggfrågor om det var svårt att få dit dem när jag reg.bes min R6.. sen var det bara att åka hem.. slitet bara att pröjsa mc kompaniet 1200+800 för bes. för ett rött litet häfte med tysk text i. iof får man 4 stålbrickor med små hål i också.. :huvet

vem kör med strypt.. farligt långsamt vid omkörningar.. bara lära sig att vara lätt på gasen..

glöm inte dom 4a plast-distanserna:)

SISU skrev:
2175847 Samma här.. killen ställde bara några kuggfrågor om det var svårt att få dit dem när jag reg.bes min R6.. sen var det bara att åka hem.. slitet bara att pröjsa mc kompaniet 1200+800 för bes. för ett rött litet häfte med tysk text i. iof får man 4 stålbrickor med små hål i också.. :huvet

vem kör med strypt.. farligt långsamt vid omkörningar.. bara lära sig att vara lätt på gasen..

Håller med, jäkla massa pengar för lite prylar :huvet

:tuttar Men vet ni något bra företag som har elektronisk strypning så man bara kan slå av den med en knapp eller en fjärrkontroll? :tuttar

edd0 skrev:
2180251 :tuttar Men vet ni något bra företag som har elektronisk strypning så man bara kan slå av den med en knapp eller en fjärrkontroll? :tuttar
En sådan skulle nog inte vara sådär godkänd. :hihi Du kan ju tillverka en egen och åka och bänka med, låta hojen gå på 2 cylindrar eller liknande borde ju räcka (kapa strömmen till en av tändspolarna).

philsson skrev:
2180301 En sådan skulle nog inte vara sådär godkänd. :hihi Du kan ju tillverka en egen och åka och bänka med, låta hojen gå på 2 cylindrar eller liknande borde ju räcka (kapa strömmen till en av tändspolarna).

Hahaha aa de hade varit fint :tummenupp , men de måste ju finnas:D man köper först en mekanisk strypning och får papper på att den är strypt sen så har man bara en elektronisk ifall att pappa polis skulle komma och göra en flygande besiktning :gnissla

Fetsko skrev:
2176192 glöm inte dom 4a plast-distanserna:)
okej, dum fråga, men är en strypningssats mer omfattande än brickorna i insuget. isåfall vad finns det mer som jag måste pilla bort????

ViktorW. skrev:
2184737 okej, dum fråga, men är en strypningssats mer omfattande än brickorna i insuget. isåfall vad finns det mer som jag måste pilla bort????
Till just R6an är det även trottelstopp, brukar vara de 2 på de flästa hojarna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT