Strypning till 11kW - pris?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hej. Ska strax köpa en 125a och dom flesta är ju ostrypta. Pappa är ju som vissa pappor lite gnetig och jag får inte köra på ostrypt. Nu undrar jag vad det kostar på ett ungefär att lämna in den så dom fixar strypningen. Man kanske kan beställa en strypningssats ? Yamaha TZR 125 -89. Strypningen avlägsnar jag ju såklart dagen efter :)

Tittade på mc-kompaniet och där ska dom ha från 2100 kr för en 11kWs strypning. Lite väl mycket, men dom är väl inte speciellt dyra?

Farligt att skriva sådana saker här när farsan har koll på dej, hehe :D

"storebror ser dig :fakta" :D :D

Håller på med samma sak jag med. Har kikat runt efter strypning till Tzr:en men bara hittat samma som du nämner. Inte billigt. Ska se vad kontakterna på yamaha center kan göra någon nytta ;)

Jag betalade 1300kr för strypningen till min förra ns125f, det tyckte jag var dyrt. Men det var för att det krånglade med atac:en(snik-ypvs typ) så dom blev tvungna att ta bort cyllen då drog pengarna iväg fort=).

Finns väl annars så man kan köpa delar och intyg och sätta dit det själv vilket blir billigare. Vart däremot vet jag inte..

cRoC skrev:
Vart fick du tag på din strypning då ?

Smedh´s moped och motor här i stan, men det är för suzuki, honda, dom där skumma moppe-bilarna, amica och nåt mer skumt.
Men han har alltid varit bra i pris, men jag gissar att det är lite långt för dig att åka för att lämna in cykeln? :)

cRoC skrev:
Jo men man kanske kan skicka efter därifrån, om det är billigt och finns till yamaha :)

Pröva skadar inte.
0226-54320
Oroa dig inte, han kan låta vrång över telefonen men han är faktiskt ganska snäll när man lärt känna honom :)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back