RUlf
Ny medlem
Som rubriken säger så undrar jag vars alla strypningar sitter på en ktm 625 -06
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RUlf skrev:2276350Som rubriken säger så undrar jag vars alla strypningar sitter på en ktm 625 -06
"Keihin"? på tidigare årsmodeller så var det väl åxå något med luftburken, jag trodde att 06:an hade samma motor som tidigare modeller så då borde det väl vara en strypning där åxå, eller har jag fel?motardnisse skrev:2276419Om det stämmer med KTM sidan att du har Keihin så är det trottelstopp, gnistgaller, lågfartmunstycke, bytte av nål.
RUlf skrev:2276473"Keihin"? på tidigare årsmodeller så var det väl åxå något med luftburken, jag trodde att 06:an hade samma motor som tidigare modeller så då borde det väl vara en strypning där åxå, eller har jag fel?

< 04 när det var singeldämpare så fanns det gnistgaller. 05 > när det är dubbla dämpare så finns det inget gnistgaller.
Gnistgallret är ett galler som täcker hela mynningen på dämparen så det är inget ni kan missa. Kan du peta in fingret i ljuddämparen så är det väck![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |