Strypning GPX 600R -88

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Hej alla glada!

Har hittat en motorcykel jag vill ha men jag måste strypa den. Undrar nu om någon av er snälla människor har någon aning om det finns strypning till en Kawasaki GPX 600R från -88?

Tackar så mycket!

ja jag säger de då kawan som du har var min första hoj ,me men mycke har jag lärt mig me åren hihi..ta kontakt me din honda -kawasaki handlare dom kan uttföra de magiska som du söker me hojen..papper m,m

Bifogat

• kawasakigpx600.jpg
    kawasakigpx600.jpg
    54.9 KB · Visningar: 86
Har fått reda på att det inte finns strypning. Antagligen blir det för dyrt att fixa det på annat sätt, är student snart, behöver alla pengar jag kan spara. Får leta vidare efter en annan hoj.
Tack för svaret!

Fel-Fel jag bytte in mi hoj på MC-NORR i Luleå å dom sålde den till en som skulle ha lätt kort typ 25kw tror jag de är..dom fixa de å besiktigade hojen å fröken plockade utt den 2dar senare..prova
www.mcnorr.se

Ta hojen till Schniders (stavning?) MC i Upplands Väsby. Dom tillverkar en egen strypning och bänkar hojen åt dig. Det gick på 2000 när jag gjorde det till min KMX.

Anciol, jag förmodar att du kollat med MC-kompaniet på 0500-440100? Om inte, så gör det!

Jag blir så glad! Ni är så hjälpsamma!

Grejen är det jag jag har lite av ett dilemma.
Är 21, tog kortet i september förra året å trodde att ja skulle få låna syrrans hoj som är mellanreggad. När ja väl fått kortet så ångrade syrran sig lite å de e svårt att få låna hennes hoj. Alltså står jag med ett mellankort, mor å far har tunga cyklar, å inget å köra på. Skulle lika gärna kunna köra upp för tungt, eller strypa en hoj. Det beror på vad som kostar mest liksom. Orkar inte med en uppkörning till men jag är så sugen på att köra så jag vill ha en hoj fortast möjligt.

När min far ringt runt så har handlare sagt att det skulle gå på mer att fixa GPX:en och bänka den än att köpa en strypning till en annan hoj och sedan besiktiga.

Eftersom jag inte är så haj på motorer å prylar så har min pappa fått sköta det jobbet... "Tar det sen" är det han säger...

Är intresserad av det mesta, men i prisklassen upp till ca 25000...

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back