Strypa till mellanklass

Köper Strypbrickor på t.ex. Mc-kompaniet och monterar sedan dem.
Det är väl det lättaste sättet.
Sen är det bara att köra in o besa.

Köper Strypbrickor på t.ex. Mc-kompaniet och monterar sedan dem.
Det är väl det lättaste sättet.
Sen är det bara att köra in o besa.

okay okay. tack. Vad säger dom då vid nästa besiktning om man plockar bort strypningen efter den första besiktningen? :tummenupp

okay okay. tack. Vad säger dom då vid nästa besiktning om man plockar bort strypningen efter den första besiktningen? :tummenupp

Vad är då meningen med att strypa den??? :va

Inte så kul ifall du kör ihjäl någon och de kommer på att du fuskat med din effekt på hojen. Då är det samma sak som att köra ofärsäkrad och du lär få ta konsekvenserna av det också...

///Micke

du säger inget om anledningen till att strypa din hoj!? om de är för att få billigare försäkring kan jag tala om att en del bolag går på ursprungs effekten.
de fick jag minnsan berättat för mig av en otrevlig försäkrings människa citerear
"vi vet minnsan att ni ungdomar inte kör med den där strypningen i så därför går vi alltid efter grund effekten.:huvet
där satt jag med lång näsa!:mad:

De kollar väl i princip aldrig att strypningen sitter i, inte ens vid reg besiktningen. Kollade inte på min när jag reggade min.
Men de kan ju göra stickprov om man har otur kanske.
Den största faran är väl om man kör och krockar utan att strypningen sitter i så kan det bli klabb både med polisen och försäkringsbolaget, om det blir kollat.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN