strypa till mellanklass?

Kollar besiktningsmännen något annat än att effekten blivit sänkt vid en omreggning till 25kw? Min hoj är nämligen besiktigad och avställd men i raceutförande, dvs inga lysen, ingen regplåt, inga blinkers och inga ljusreglage. Går det att regga om den som den är eller måste jag montera lysen o regplåt först?

Kollar besiktningsmännen något annat än att effekten blivit sänkt vid en omreggning till 25kw? Min hoj är nämligen besiktigad och avställd men i raceutförande, dvs inga lysen, ingen regplåt, inga blinkers och inga ljusreglage. Går det att regga om den som den är eller måste jag montera lysen o regplåt först?

Är nog bara till att montera. Lag på ljus och regplåt, och med tanke på att du ska strypa den antar ja att du ska framföra den på väg sen och då ska ju de på ändå.

Du skall väl inte strypa racehojen. Det är bättre att trimma lite istället:hihi

Han har väl mellanklasskort, därav att hojen måste vara strypt på pappret:dummer

Vad känar det till om den ändå bara skall köras på bana?

Fast jag antar att frågan är om man kan regga om den till mellanklass för att köra gata innan man hunnit kitta upp den med lysen och regplåt
nixweiss.gif

Last edited:

I och med att dom kan vilja testa hojen är det smartaste att ha allt redo i och med att man inte får köra utan lampor m.m. :tummenupp Annars slänger du 700 kronor eller vad det kostar i sjön :gnissla

Back