Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ring mig så fixar jag de!
0500-440100 (mc-kompaniet)
Sen är det väl svårt att få det ändrat i regbeviset?!
Tänkte på det och på försäkringen.
Försäkringsbolagen går väl på den ursprungliga motoreffekten om jag inte har helt fel, när man försäkrar hojar nu för tiden ?
Tänkte på det och på försäkringen.
Försäkringsbolagen går väl på den ursprungliga motoreffekten om jag inte har helt fel, när man försäkrar hojar nu för tiden ?
Tyvär inte på sporthojar. där går dem på ursprungseffektenBilsport & Mc har en mellanklass försäkring för den som är mellan 18 och 21år.
http://www.bilsport-mc.com/default.asp?c=insurance&p=9
Tror inte ens de tog emot min hoj...Tyvär inte på sporthojar. där går dem på ursprungseffekten![]()
Kan va så illa nu. Men när jag kolla senast (2007) så tog de imot men försäkra på ursprungs effekt.Tror inte ens de tog emot min hoj...![]()
Svårt? Inte särskillt. Köp en strypsats med alla intyg, montera skiten och in på regbesiktning. Klart!
Nu funkar det inte så OM inte hojen är importerad, då kan man göra så! Men är den svensksåld så kan MAN INTE ändra på effekten i regbeviset!!! Har nämligen prtatat med bilprovningen och försäkringsbolagen om detta då jag ska strypa tjejens hoj till 25 kw, hon har en import hoj så det går att göra på två sätt:
1) Man köper en "godkänd" strypsats med papper och TUV godkännande och monterar.
2) Man stryper hojen själv och fixar ett bänkpapper som visar att hojen har effekten den har på bänkningspappret!
OBS!! detta fungerar dock bara om hojen är importerad!!!![]()
Nu funkar det inte så OM inte hojen är importerad, då kan man göra så! Men är den svensksåld så kan MAN INTE ändra på effekten i regbeviset!!! Har nämligen prtatat med bilprovningen och försäkringsbolagen om detta då jag ska strypa tjejens hoj till 25 kw, hon har en import hoj så det går att göra på två sätt:
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |