Hej!
Jag undrar om nån vet en firma som kan strypa en Husqvarna 510 TE -90
Jag vill få ner den till 20 kW, den har 38 nu.
Firman ska helst ligga i Västra Götaland.
Om man ska göra det själv, hur kan man strypa den själv ?
Jag vet att man kan strypa förgasarn så att man inte kan dra ful gas.
En plug i insuget ska också fungera.
Men kan man ha en varvtalsbegränsare (Black box) ?
Vad godkänner besiktningen för strypningar eller är det bara att strypa den så att den får 20 kW?
Jag undrar om nån vet en firma som kan strypa en Husqvarna 510 TE -90
Jag vill få ner den till 20 kW, den har 38 nu.
Firman ska helst ligga i Västra Götaland.
Om man ska göra det själv, hur kan man strypa den själv ?
Jag vet att man kan strypa förgasarn så att man inte kan dra ful gas.
En plug i insuget ska också fungera.
Men kan man ha en varvtalsbegränsare (Black box) ?
Vad godkänner besiktningen för strypningar eller är det bara att strypa den så att den får 20 kW?