tänkte höra om de går att strypa en hornet 600 så den blir mellanreggad?? de e' så att lillebrosan ska ta hojkort nu men har ingen hoj, så tänkte att han kan ju kanske övningsköra me min gamle?? vad säger ni som e' lite mer inne i de?? tips å ideer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det går nog utmärkt. Strypsats finns hos www.mc-kompaniet.se.
Min förra hoj en suzuki 400 som jag skulle regga till mellanklass. Fanns ingen strypning till den så lämnade in den på strypning, dem körde den i bänken och konsaterade att den inte behövdes stypar (typ27kw orginal) Fick effektintyget på 25kw och det funkade kanon å regga. 495:- för bänkningen betalade jag tror jag.Cyklar som det inte finns strypningssats att köpa till måste strypas på annat vis, bänkas och köpa ett "specialintyg" som kostar lite. 12,000 är fortfarande i helt fel banor
Min förra hoj en suzuki 400 som jag skulle regga till mellanklass. Fanns ingen strypning till den så lämnade in den på strypning, dem körde den i bänken och konsaterade att den inte behövdes stypar (typ27kw orginal) Fick effektintyget på 25kw och det funkade kanon å regga. 495:- för bänkningen betalade jag tror jag.
Hade den behövts stypas så hade det ju räckt med 1 timmes arbete (iaf på mn hoj) att sätta i par brickor och bänka igen. Det kan ju inte kosta så mycket.
Så 12000:- låter sjukt. säg att dem tar 1000:- i timmen så kan dem hålla på i 1,5 fulla arbets dar, hehe
kan man se en strypning?
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |