Har fått ett irriterande problem med den kameran.
Men det lilla 16MB XD-kortet som medföljde sparar den bilderna gallant om och om igen. Men när jag köpte ett nytt 512MB kort så brakade hela helvettet löst, vid var och varannan bild så hoppade texten "Write error" upp på displayen, eftersom kameran är helt ny och funkar perfekt med det medföljande kortet så gick jag och bytte till ett annat 512MB minneskort, men inte fan funkar det nu heller
. Satans text att vara irriterande, har formaterat kortet och kameran ska enligt manualen stödja 512MB XD kort.
Chansen att det är fel på en hel revision minneskort känns lite omöjlig,,,
Vad har jag glömt? Funderar på att leta fram en likadan kamera och testa sen...

Edit: Aja nu funkar det, jävligt bra att dom skriver i instruktionsboken att den stödjer 512MB minnen och sedan trycker i en firmware som inte stödjer det
Men det lilla 16MB XD-kortet som medföljde sparar den bilderna gallant om och om igen. Men när jag köpte ett nytt 512MB kort så brakade hela helvettet löst, vid var och varannan bild så hoppade texten "Write error" upp på displayen, eftersom kameran är helt ny och funkar perfekt med det medföljande kortet så gick jag och bytte till ett annat 512MB minneskort, men inte fan funkar det nu heller
. Satans text att vara irriterande, har formaterat kortet och kameran ska enligt manualen stödja 512MB XD kort.Chansen att det är fel på en hel revision minneskort känns lite omöjlig,,,
Vad har jag glömt? Funderar på att leta fram en likadan kamera och testa sen...

Edit: Aja nu funkar det, jävligt bra att dom skriver i instruktionsboken att den stödjer 512MB minnen och sedan trycker i en firmware som inte stödjer det

Last edited: