Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va satana perkkkilä, vi spöade WCX storstjärna Camilla Adrian, men det berodde iof på tekniskt oheld.Blondie skrev:Kan inte strider o gsxr1100r helt enkelt gå ihop och bli det äldsta teamet någonsin och ta startnumer med sammanlagd ålder ca 120 eller nåt![]()
Jag tycker ni e duktiga båda två![]()
GSXR1100R skrev:Va satana perkkkilä, vi spöade WCX storstjärna Camilla Adrian, men det berodde iof på tekniskt oheld.
Körde inte han med RilleMagnus skrev:Nä det gjorde ni inte!!!! Team Superbike med Lantz i sadeln kom 6:a och spöade er hehe...

GSXR1100R skrev:Körde inte han med Rille![]()

Snyggt kört, MagnusMagnus skrev:För att reda ut frågetecknen lite så visst slog ni Camilla och det gjorde ju de flesta andra också
Men Bästa WCX:aren slog ni INTE.![]()
Bingo skrev:Snyggt kört, Magnus![]()
Vilken placering slutade ni på, och vad heter ert team?
Endast nio varv bakom oss (ca 10-11 minuter), mycket bra kört av erMagnus skrev:Tackar.
Jag körde med #5 Team Strömsnäs Minibike och vi slutade 22:a.
Strider har redan snott numret och fulat in det på sin ERF traktorJens_von_Helvette skrev:eller så får jag ölenå ni får slåss om nummret..
![]()
![]()
Nu har du hånglat för mycket med valmersBlondie skrev:Fattar inte varför det e så viktigt för er två att ha sin ålder som startnummer![]()
Strider skrev:Det är viktigt för gamla gubbs att hänga med kidsen och att kidsen vet hur duktiga gubbsen är trots deras extremt höga ålder.
Du är snart välkommen i vår klubb!!!

Kanske detBlondie skrev:Det värsta är väl att ni kör väl ifrån mig bägge två![]()

Jag tävlar ju iaf ditt gubbsvålBingo skrev:Men förmodligen inte...![]()
Eller så gör du en Ravetrancer[tm]Blondie skrev:Får väl se om man orkar ta licens nångång om inte annat för att köra om er![]()
GSXR1100R skrev:Eller så gör du en Ravetrancer[tm]
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!