Streetrace i Lödde?

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
2911393 Tjena!
Vi var ett gäng som var där ute ikväll o körde lite (2 timmar), kom varken vakt eller poliser. Inne i Lödde var det däremot 3 st snutbilar (vad jag såg).
Så än så länge verkar det funka o köra där.

Get some!:yoparty
// Gadde
Okej, han har sagt till mig på skarpen nån gång. :tungan

Kan tänka mig att de tröttnar på att ha ett gäng motarder brölandes där i flera timmar.

Vi drog till Landskrona efter att vi kollat av läget i Lödde, var ett jävla ös i Landskrona iaf. :)

alla brukar sticka till hamnen i landskrona och köra istället... men samling i lödde

Tänkte höra om någon ska dit ikväll?
Har aldrig varit i hamnen i Landskrona:va , så tänkte höra om nån vill förklara var o när det är. Kan skicka ett pm istället för att skriva det här.

// Gadde

Är också sugen på lite aktion ikväll!
När och var brukar folket samlas i Lödde?
Går bra med PM om det inte är "offentligt"
/Benke

vi var där i går kväll.

först i lödde, var rätt bra me folk men sen drog vi till landskrona. stod o glodde på ingenting i en halv timma sen drog vi därifrån. va inte alls nån action.

va där förra veckan o då va d riktigt bra me ös. hade för mig det bara va på torsdagar men är det fler dagar så e d bara bättre! :tummenupp

fast där va nästan inga mc riders, tråkigt. :tungan

Byt schema så kan du vara med på onsdagsgasen istället o skit i bilarna,, de e två hjul förmycket och rent för många sitplatser.. :tungan

Du vet om att Swedie har en till sida..

www.sportbil.com tror jag de e... en sida för folk som e för fega för två hjul :D

vi var där i går kväll.

först i lödde, var rätt bra me folk men sen drog vi till landskrona. stod o glodde på ingenting i en halv timma sen drog vi därifrån. va inte alls nån action.

va där förra veckan o då va d riktigt bra me ös. hade för mig det bara va på torsdagar men är det fler dagar så e d bara bättre! :tummenupp

fast där va nästan inga mc riders, tråkigt. :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...