Streetfightertröjor, Västerort

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Har sett två stycken, dock inte på någon fighter.
En tröja vid två tillfällen på Bergslagsvägen, Aprilia tror jag. Kåpbeklädd bend-over-hoj iaf. Sen en tröja vid jättepizzan i Skälby, du tankade en super-retard KTM 525. Träd fram, tröjägare.

Det var jag som åkte med Aprilian :)
Åker ju även fighter.... glömde byta tröja´.....

vfr orre skrev:
Det var jag som åkte med Aprilian :)
Åker ju även fighter.... glömde byta tröja´.....

Hehe, ja det är lugnt. Jag åkte Renault Kangoo (dock utan tröja) så du vinner ändå :lol

Jag har men tror inte du sett mig?

Kör en fuckad cbr600F -88 med vit glasfiber frontkåpa utan kåpglas o wheelar efter bästa förmåga haha :D

Superbee skrev:
Jag har men tror inte du sett mig?

Kör en fuckad cbr600F -88 med vit glasfiber frontkåpa utan kåpglas o wheelar efter bästa förmåga haha :D

HAhaha! Det där härket har jag sett! Dock uppfattade jag inte nån tröja... Du det är 70 där btw... :hihi

Hörrö tysken! Sälj den är moppen du har och skaffa riktigt hårdporr nu! Vägrar ju komma till fjollbyn om du åker Gilera!

Tysken skrev:
HAhaha! Det där härket har jag sett! Dock uppfattade jag inte nån tröja... Du det är 70 där btw... :hihi

Hahaha körde jag för sakta nu igen??? :rofl
Äh mitt härke är ganska roligt o lajja med, behöver ju inte oroa mig om man t.ex. krashar första dagen man är ute med skiten :rolleyes:

Har inte sett nån husa här ute i hooden?

SpoonMannen skrev:
Hörrö tysken! Sälj den är moppen du har och skaffa riktigt hårdporr nu! Vägrar ju komma till fjollbyn om du åker Gilera!

Man måste ju hålla konditionen uppe med lite enduro så man kan ta an alla tyskstuksmotståndare! :hihi

Superbee skrev:
Hahaha körde jag för sakta nu igen??? :rofl
Äh mitt härke är ganska roligt o lajja med, behöver ju inte oroa mig om man t.ex. krashar första dagen man är ute med skiten :rolleyes:

Har inte sett nån husa här ute i hooden?

Husa? Nej fyfan,,, Men HUSKYN ser du "endast i samband med träning eller tävling organiserad av Svemoansluten klubb" :lol

Last edited:
Tysken skrev:
Husa? Nej fyfan,,, Men HUSKYN ser du "endast i samband med träning eller tävling organiserad av Svemoansluten klubb" :lol

Hörru nu får du fan pilla granbarren ur byxlinningen, sälja enduron och se till o bygga en äkta tyskstukad streetis :mad:

Jag vill se tysken kriga på gatorna igen :yoparty

Är fortfarande besviken på dig för att du sålde gixxern direckt :fatta!
Snart så kommer det allsmäktiga "härket" vara den enda fightern i väst, vänta o se du bara ;)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra