Streetfighters Stockholm

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Domstols beslut på åland

japp då fick man domen från åland, fick ner fortkörningen från 115km/h på 50 väg till 70 pga av bristande bevisbörda*Ler*
billigare böter på åland än i Sverige, samt slipper krångel med Länstyrelsen.
bara att gasa på i sommar igen, o skaffa backspeglar!!!!*Flinar*

japp då fick man domen från åland, fick ner fortkörningen från 115km/h på 50 väg till 70 pga av bristande bevisbörda*Ler*

Det var ju jävligt bra! Backspeglar är bra att ha ibland :yoparty

Skönt att det är över:tummenupp

Inget datum spikat?

jo da datumet är spikat. men inget jag läcker ut här så pressen blir för stor :P

edit: ang bakspeglar. köpte en bakspegel idag från biltema. den för 169kr. måste säga att den är jävligt snygg på för att vara bakspegel. köpte mig deras blinker i alu. de mattsvarta eftersom det passar hojens färger perfekt. dessa blinker kan du även koppla bakbromslysen. det är 6st röda dioder i den som lyser fint när man bromsar :) slängde på det på hojen idag :) är super nöjd.

Last edited:
jo da datumet är spikat. men inget jag läcker ut här så pressen blir för stor :P

edit: ang bakspeglar. köpte en bakspegel idag från biltema. den för 169kr. måste säga att den är jävligt snygg på för att vara bakspegel. köpte mig deras blinker i alu. de mattsvarta eftersom det passar hojens färger perfekt. dessa blinker kan du även koppla bakbromslysen. det är 6st röda dioder i den som lyser fint när man bromsar :) slängde på det på hojen idag :) är super nöjd.

Bilder? :)

Om det inte är allt för dåligt väder i helgen, tänkte jag skruva ihop hojen:D
Allt är lackat o klart o nästan alla nya prylar har kommit

ingen från streetfighter sthlm som dök upp på puckens garage fika :( jag som trodde jag skulle få se nån av er där :P

Då har man fått en avi från posten!!! :tummenupp
Ska bli jävligt spännande att hämta... :yoparty

Tröjorna

Någon som fått tröjan??

Någon som har en kommentar??
Själv tycker jag lite tumme upp å tumme ner.:va :va

Färgen på tröjan är nice, synd bara att loggan inte får göra sin rätt på denna färg, Vet att Skuggan driver detta med leverantören så vi får väl se vad som händer??
Så vad säger ni ??

Någon som fått tröjan??

Någon som har en kommentar??
Själv tycker jag lite tumme upp å tumme ner.:va :va

Färgen på tröjan är nice, synd bara att loggan inte får göra sin rätt på denna färg, Vet att Skuggan driver detta med leverantören så vi får väl se vad som händer??
Så vad säger ni ??

Jag tycker det är synd att trycket inte syns så väl som jag hoppats...
Med den här mörka tröjfärgen hade vitt tryck gjort sig bättre... Men själva designen e ju snygg.

Va precis nere och hämtade ut tröjjan på posten eller rättare sagt ica. Tjusig rosa liten påse, (man fick ju en del frågande blickar, rentav ett flin från nån, kan inte förstå varför? hehe.) Säger väll som Galliman, lite tumme upp och lite ner. Trodde också att tröjjan skulle va lite ljusare, men va tusan, den va ju inte rosa iaf. Vi är så balla ändå, till och med utan kläder så håller folk undan när man kommer. err.. hehe

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti