Streetfighters Stockholm

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Tjena! Det är jag som är Stehne, jag är den som är mest slut i huvudet i SFS:

Småkrasslig igår, mådde lite bättre idag.
Solen sken, nästan torra vägar.
Var ute och körde i ett par timmar, FAN vad bra jag mår nu:).

Ditt AS!!!! Hatar alla som e ute och kör hoj!!!
:arsele

Om min ändå var färdigskruvad. Vill också köra!
:huvet
Inte alls avunsjuk på att du fått köra idag. Jag har fortsatt forma på pluggen till bakkåpan... så jag fick iaf klappa lite på hojen.

:såjaponken varför är du så slut?? :D

Blääh jag vill oxå ut å åka, men den som väntar på nåt gott!!
Ja nästa gång vi ska ses så är det tröja på, så vi känner igen SFS:are.

:såjaponken varför är du så slut?? :D

Blääh jag vill oxå ut å åka, men den som väntar på nåt gott!!
Ja nästa gång vi ska ses så är det tröja på, så vi känner igen SFS:are.

Jag vill också ååkaa, verkar ha vart kanonväder idag. Men jag sitter å pluggar och jobbar me mitt projektarbete:trött

På Tisdag har jag tid för besiktning, håll tummarna.
sen har jag en fråga. Jag märkte nämligen nu när jag skulle beställa tid för besiktningen, att MC-firman fortfarande står som ägare på hojen, fast jag köpte den i September. Är det dom eller jag som ska skicka in ägarbytet, för jag hittar inget papper hemma

sen har jag en fråga. Jag märkte nämligen nu när jag skulle beställa tid för besiktningen, att MC-firman fortfarande står som ägare på hojen, fast jag köpte den i September. Är det dom eller jag som ska skicka in ägarbytet, för jag hittar inget papper hemma

det är dom som ska skicka in ägarbytet, brukar iaf gå till så!! men man vet aldrig!!

ooooooofff var tvungen o åka o tanka själv !!! med trasig p box o skev skiva!!! svårt att hålla sej !!!! den åker isär i veckan igen för det ska bli skitväder nästa helg!!
känns lite vobligt på bakhjulet nu på första körningen men man e game snart igen!!! haha

Last edited:

Aha! Då kommer du besiktiga din innan mig. Så då får du berätta hur det gick med skyltbelysningen...:)

Hm...du kanske borde ringa mc-firman och kolla med dom?

Ditt AS!!!! Hatar alla som e ute och kör hoj!!!
:arsele

Om min ändå var färdigskruvad. Vill också köra!
:huvet
Inte alls avunsjuk på att du fått köra idag. Jag har fortsatt forma på pluggen till bakkåpan... så jag fick iaf klappa lite på hojen.
Jag håller med!!
Det är orättvist!
:mad:

Dom skall göra det. Borde dom gjort på en gång..

Jag var ute och brände med minikawan kring gustavsberg idag, grymt bra väder :tummenupp Toppade 140 i nedförsbacke fullt pressad mot tanken!!! outlaw :yoparty haha. Körde så helvetes hårt att halvljuset gick sönder.
Jodå, så att....

Pillade lite på gixxern i garaget och fällde en tår över att hon får stå och frysa utan motor och med halvsvetsad bakram :( Mycket jobb kvar...

Idag fick jag oxå komma ut med hojen en liten runda:banana :banana

Inte så kallt (mycket kläder..) Men shit vad mycket hojåkare man mötte på vägarna, mest touring o kromslädar, men hann även bli omkörd i ca 120 Km/h av en R1 på bakhjulet. Nån dag vill jag oxå kunna göra så:yoparty :yoparty

På onsdag plockar jag ner Bullen för div delar som ska till lack, så det var skönt att få bort lite abstinens. Men oj vad jag kände mig ringrostig, iofs har jag en helt ny typ av hoj med mer cc och remdrift vilket leder till en annan motorbroms osv. Men känns som om det kan vara läge att uppfriska lite undanmanövrar o lite slalombana på nån parkering, innan det är dags för att ge sig ut på riktigt..

Sen till mitt STORA problem... Jag tog för liten strlk på min SFS-tröja:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Drog den över jackan idag, o jag ser ut som jagvetifan:pangihuve

Är det nån som känner att man fått en för stor tröja så pm:a mig. Jag tog en L och skulle behöva XL..

Lätt at fixa, lev på vatten o bröd i ett par månader, så passar den perfekt:arsele
Ja hoppas alla tänker på att man faktiskt är jävligt ringrostig i början av säsongen, och tar det lugnt första tiden, jag vill inte höra talas om några olyckor med mina klubbröder inblandade

Sen till mitt STORA problem... Jag tog för liten strlk på min SFS-tröja:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Är det nån som känner att man fått en för stor tröja så pm:a mig. Jag tog en L och skulle behöva XL..

Jackan :va ...
Köp ett nice skinnställ som sitter tajt som det skall, då borde det inte vara ngt problem.. :tummenupp

Idag fick jag oxå komma ut med hojen en liten runda:banana :banana

Inte så kallt (mycket kläder..) Men shit vad mycket hojåkare man mötte på vägarna, mest touring o kromslädar, men hann även bli omkörd i ca 120 Km/h av en R1 på bakhjulet. Nån dag vill jag oxå kunna göra så:yoparty :yoparty

På onsdag plockar jag ner Bullen för div delar som ska till lack, så det var skönt att få bort lite abstinens. Men oj vad jag kände mig ringrostig, iofs har jag en helt ny typ av hoj med mer cc och remdrift vilket leder till en annan motorbroms osv. Men känns som om det kan vara läge att uppfriska lite undanmanövrar o lite slalombana på nån parkering, innan det är dags för att ge sig ut på riktigt..

Jobbigt..
Men ha den på dig å åk igenom en skur, då brukar det bli tält av tröjorna:galen

Jobbigt..
Men ha den på dig å åk igenom en skur, då brukar det bli tält av tröjorna:galen

Haha, jag kanske inte är så slut ändå. Beställde en L och en XL.
Måste bara boka in att inneboenden är hemma varje gång jag ska ut. Försökte dra på mig stora tröjan utanpå jackan själv igår, slutade med att jag stod i en mycket skum ställning. Smidighet är väl inte min starka sida;)

+1 grad, draggin jeans, collagetröja, skinnpajjen och dubbla vantar. Hann inte ens börja frysa på väg till jobbet. Just det, stövlarna hade jag på mig också.

Nu har jag ringt MC-firman. Dom hade helt missat att göra ägarbytet.
Han skulle fixa det omgående, så snart är jag stolt ägare till en Z 1000 :rolleyes:

Slipper du försäkringskostnaden nu då??

MC- firman sa att jag skulle ringa mitt försäkringsbolag, och troligtvis få pengar tillbaks för senaste halvåret. Men Bilsport&mc va helt oförstående, och menade på att dom ändå stått för risken för hojen under den tiden. Så inga pengar betalas tillbaks

MC- firman sa att jag skulle ringa mitt försäkringsbolag, och troligtvis få pengar tillbaks för senaste halvåret. Men Bilsport&mc va helt oförstående, och menade på att dom ändå stått för risken för hojen under den tiden. Så inga pengar betalas tillbaks

Så Bilsport&mc har skenförsäkrat dig när du inte ägt en båge. Sen vill dom ha betalt för det också. :D
Klart du inte skall stå för kostnaden om du inte ägt bågen.

Ja men du har ju inte kunnat tagit ansvaret över hojen och ska därför inte betala. Annars får väl firman kompensera samma summa du betalat.
Rätt ska va rätt:fatta!

Du har ju inte gjort fel:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti