Streetfighters Stockholm

• Thread starter Thread starter Skuggan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag vill också vara med och leka här.. snälla får jag det? :tuttar

Du har PM :tummenupp

Är det någon här som är duktig på att svetsa avgassystem??. Är sugen på att bygga ett highpipe system. eller egentligen så är det ju bara ett rör upp till ljuddämparen som behövs byggas..

Last edited:
en annan var ute o valla hojen i går!!!! pröva om TRE-mod svitchen funka. var lite för dåligt grepp ute för att känna skillnaden.
hur många ska på sh-festen i mars?? kanske kan vara några som dyker upp den här gången!!!
//Knas

Va kul att tröjorna är på g.
Men användarnamnet är inte med va? Får klistra dit nicket efteråt på någe sätt=)

Spritpenna är bra :tummenupp
Såg ngn här från sporthoj som hade gjort sin egen tröja på det sättet :D

Spritpenna är bra :tummenupp
Såg ngn här från sporthoj som hade gjort sin egen tröja på det sättet :D

Men mitt nick e bra... bara att hälla lite juice över tröjan så förstår ni väl att det e jag? ;P

Edit: Och jag ska inte nämna vad Bais kan göra med sin tröja:D

Last edited:
Juice, sitt inte här o häcka. Du ska genast springa ner o ge Baby Z lite kärlek o omvårdnad:D
Jag har beställt ett sadelöverdrag till hojen i Oktober, i dag fick jag besked om att dom inte kunde ge något besked om leverans. Låter väl lovande snart gått 5 månader och inget leverans besked:mad:

Juice, sitt inte här o häcka. Du ska genast springa ner o ge Baby Z lite kärlek o omvårdnad:D
Jag har beställt ett sadelöverdrag till hojen i Oktober, i dag fick jag besked om att dom inte kunde ge något besked om leverans. Låter väl lovande snart gått 5 månader och inget leverans besked:mad:

Ja kanske jag borde..krama om den lite... Jag ska fixa nya fästen till ensitscuten. Den var lite halvknepig att få på och även fast jag trodde den satt bra..så flög den ut i en åker en vacker höstdag ( jag skulle göra en snygg omkörning av en traktor cutsen flög iväg jag fick stanna och traktorn fick köra om mig igen). Men nu är cutsen nylackad och fin igen men jag vågar inte chansa så jag ska fixa likadana fästen som det är på passagerarsitsen.

Ja kanske jag borde..krama om den lite... Jag ska fixa nya fästen till ensitscuten. Den var lite halvknepig att få på och även fast jag trodde den satt bra..så flög den ut i en åker en vacker höstdag ( jag skulle göra en snygg omkörning av en traktor cutsen flög iväg jag fick stanna och traktorn fick köra om mig igen). Men nu är cutsen nylackad och fin igen men jag vågar inte chansa så jag ska fixa likadana fästen som det är på passagerarsitsen.

Du har PM

Hallå alla glada.
Snart är det dags å lägga fokus på Rettbiken.
Så den hinner bli klar.
Jag å skuggan kommer väl teama lite i mitt garage,
Vi får dokumentera lite,så ni får se våra små framsteg på våra objekt:tungan
Finns de ingen annan som har nåt att visa???

Last edited:
Hmm.. Undrar jag om man får va med och leka här även om man har ett tämligen opimpat monster att åka på? :rolleyes:

Men mitt nick e bra... bara att hälla lite juice över tröjan så förstår ni väl att det e jag? ;P

Edit: Och jag ska inte nämna vad Bais kan göra med sin tröjaD

:skrattaåt

--------------------------------------------------------------------------

Last edited:

"höga" :) Har termignoni helsystem på, som går upp högre än orginal avgassystemet. Det slutar en liten bit efter cutsen, så om jag kortar baken så lär dämparna sticka ut en liten bit bakom hojjen. Kan eventuellt se lite skumt ut om jag inte kortar systemet med en 5-10 cm. :gnissla

"höga" :) Har termignoni helsystem på, som går upp högre än orginal avgassystemet. Det slutar en liten bit efter cutsen, så om jag kortar baken så lär dämparna sticka ut en liten bit bakom hojjen. Kan eventuellt se lite skumt ut om jag inte kortar systemet med en 5-10 cm. :gnissla

OK...
Sätt sågen i bara, det brukar många fighterbyggare göra :yoparty
Själv har jag beställt ett nytt slipon till min som jag får i morgon, det tänker jag dock inte sätta kapen i :)

OK...
Sätt sågen i bara, det brukar många fighterbyggare göra :yoparty

---

Jao, det får nog bli så. Fram med fogsvansen bara! :tungan
Hade jag inte haft huvet under armen när jag beställde grejjorna hade det ju vart en bra ide´att köpa ett "shortie exhaust". :huvet Men det blir säkert bra till slut iaf.

---

Själv har jag beställt ett nytt slipon till min som jag får i morgon, det tänker jag dock inte sätta kapen i :)

Trevligt. :tummenupp Vad vart det för ena då?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...