Streetfighters Stockholm MC

Annars fikar vi rätt ofta om man inte har hoj men vill hänga med oss coola :tummenupp

Tjena!
Jag har sett er bränna runt en del. Vad gör man för att få hänga med nångång? =)

Ligger i min usla säng på hotell Amaranten, i Kungsholmen. Hatar att bo på hotell. Hatar att vara borta hemifrån ännu mer. Hatar att inte kunna köra hoj när jag vill, men tröstar mig med ljudet av alla hojar som brummar förbi, och försöker gissa vad det är för några. Man får hitta ljuset i slutet av tunneln. Tack alla som drar på förbi Amaranten måndagar och tisdagar kväll :P
Stanna gärna utanför, tuta, och bränn lite gummi!
images

Tja grabbar!
Är sugen på att gå med i SFS om möjligheten finns! Så länge jag inte jobbar ställer jag upp på varje körning/event med glädje!
Kör en rejält pimpad FZ6:a & busar mer än gärna under en SFS-tröja :tummenupp:yoparty

Vad tror ni? :)

om de inte vill ha fjuniga tonåringar i SFS, så kan du få va med i IMF Sverige, nationell organisation. (Independent MoppeFuckos)

Haha, IMF... :D
Tas jag för en fjunis är det väl bara o tacka när man snart närmar sig billigare försäkrings-åldern :tummenupp ok, kanske tog i lite där.. Tror nog att jag får byta tillbaka till min tattoo-avatar från 08:a o ge respons på engelska igen grr :huvet

Creare: det är nog som i det militära. Earn your stripes....... :D

Tja grabbar!
Är sugen på att gå med i SFS om möjligheten finns! Så länge jag inte jobbar ställer jag upp på varje körning/event med glädje!
Kör en rejält pimpad FZ6:a & busar mer än gärna under en SFS-tröja :tummenupp:yoparty

Vad tror ni? :)

Hej
Börja med att hänga lite här i vårt forum, sen kan du åka med oss på våra öppna körningar i vår, välkommen

ja, häng här. lägg märke till mitt inlägg 2010-08-09, och hur mycket det har hänt här sen dess ;)

Existerar Streetfighters Stockholm längre?
Hemsidan är nere och det är inte mycket som händer i tråden direkt.

Yes! Mer som händer i vår Facebook grupp. Hemsidan vart helt onödig för ett gäng glada grabbar som gillar att åka så den klarar vi oss utan. :)

Sugen på köra eller?

Nu när säsongen startar så kommer vårt forum bli lite mer levande. Kolla in lite då och då under sommaren så kommer du garanterat se när vi ska ut o gasa