Streetfighter projektet "FÄRDIGT"

Riktigt snyggt bygge!!! :tummenupp :banana

// Gråben

VaLLe skrev:
Det är klart jag är nöjd.......men det viktigaste är att DU är nöjd,

Hojen blev riktigt grym...men det fattas något???

TURBO

Ska jag sponsra med en sån också??

Crille är fan imig en riktig jävla pärla :tummenupp han ställer verkligen upp för polare......

:D :tummenupp :rolleyes:

Tänkte bygga streetfighter av zx9 1995.. Var får man tag på styrkrona så ja får på crossstyre? Hur gjorde du med kopplings å broms vajrar? Behövs väl längre antar jag.. Ngt mer man behöver tänka på?

Bergare skrev:
Tänkte bygga streetfighter av zx9 1995.. Var får man tag på styrkrona så ja får på crossstyre? Hur gjorde du med kopplings å broms vajrar? Behövs väl längre antar jag.. Ngt mer man behöver tänka på?

Kronan kommer i från Boove... Den heter "Lucas" och kostar 2995:- om jag inte mins fel.. Kolla med din lokala mc handlar så fixar dom säkert fram en sådan åt dig.... :tummenupp

Som crille säger så behövde jag bara förlänga broms slangen....

Tjenixen. Ditt kylarproblem: Kolla att dom två slangarna vid påfyllningen av kylarvätstskan, två mindre slangar, att dom inte råkat bytt plats... (recirkulation resp. slangen till expansionskärlet). Den övre ska gå till expansionskärlet.

Har ett litet värre problem nu... Att skaffa ett nytt termostathus efter en mindre marksyning i Fredags kväll.... :tummenupp :)

mycket snyggt jobbat!! Har själv en lackerings spruta liggandes i garaget.. ingen biltema spruta nu, sägs vara askass, alltså en riktig från LNT.. ska lacka om min CRM blanksvart. Men jag lämar in den i slutet av denna månaden istället, vågar inte göra det själv.. :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti