Streetfighter/Caféracer delar

framlampor

Nån som har tips på från vilken moped (typ skoter moppe) eller annat man skulle kunna få tag på framlyse, behöver en liten lamprackare att monter i en kåpa vars hål endast är 8,5 cm stort. Och så måste den ju vara besiktningsbar också förstås, Tacksam för tips
//M

Nån som har tips på från vilken moped (typ skoter moppe) eller annat man skulle kunna få tag på framlyse, behöver en liten lamprackare att monter i en kåpa vars hål endast är 8,5 cm stort. Och så måste den ju vara besiktningsbar också förstås, Tacksam för tips
//M

ärs det blev ett par från louis.de dom hade REA
//M

www.kedo.com

Bra service och hyggliga priser. Har mest grejer till encylindriga hojar dock men mycket är universal.

Billig MT-03 lampa, vart hittar jag det?

Jag köpte min på Yamaha center då det inte blev billigare på Ebay. Kolla med Yamaha på Åbro industriområde i Götet.

Hoj!

Jag är ute efter en styrkrona till min CBR1000rr -05. Ska bli fighter i sommar :)

Finns det andra hojar som har styrkronor med samma hålbild? Jag behöver inte ha infästning för tändning.

/Andreas

Hoj!

Jag är ute efter en styrkrona till min CBR1000rr -05. Ska bli fighter i sommar :)

Finns det andra hojar som har styrkronor med samma hålbild? Jag behöver inte ha infästning för tändning.

/Andreas

Kolla första sidan på 'Top Yokes' annars är nog Ebay.co.uk eller ebay.us enklast :)

Hej alla glada!

Jag har tagit fram en form för en tillverkning av bakstycken för Café Racer-stukade hojar.
Om du är intresserad av en av dessa kan du ring upp mig och förklara vad det är för hoj så jag kan göra färdiga fästen som skall passa.

/ Christian Cocozza - 0761617661 - Göteborg

IMG_2801.jpg

IMG_2803.jpg

För att få dessa att passa behöver du bara kapa ca 10cm efter stötdämparfästena.
sen är det bara till att skruva på och montera baklampa.

Var köper man justerbara tillbakaflyttade fotpinnar till 1992 Suzuki GSX-R1100?
Om någon har sådana liggande är det också intressant.

Jag behöver längre gaswire än orginal då jag monterat fatbar styre på min zxr750.
Nån som vet hur man hittar en wire som passar?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT