streetfighter av Honda VF 1000

M.Davidsson

Micke
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
KTM 660 -04
Tänkte bygga en streetfighter av gammla hondan. Hittade bilden nedan någonstans på SH tror jag och gillar den som fa**.

Men var hittar jag billiga framlysen?
Gärna mer idéer om vad man kan fixa för att få folk att vända på huvet när man drar förbi.

Bifogat

• vf1000f.jpg
    vf1000f.jpg
    56 KB · Visningar: 812
skicka_till_min skrev:
2515594 Tänkte bygga en streetfighter av gammla hondan. Hittade bilden nedan någonstans på SH tror jag och gillar den som fa**.

Men var hittar jag billiga framlysen?
Gärna mer idéer om vad man kan fixa för att få folk att vända på huvet när man drar förbi.

Prova www.louis.de , stort sortiment och det har alltid fungerat klockrent att beställa därifrån

/Vitas

Du kan ju alltid bygga ett eget lamphus och köpa en vänster lampa från typ en 142:a, så att du får rätt ljusbild. Då får du ett runt framljus och du kommer antagligen undan med under 500 spänn och får dessutom något att syssla med i höst. Annars kan du ju alltid köpa typ extraljusen från typ biltema, va inne där igår och kollade lite på deras ljusen och dom har några som kunde sitta ordentligt snyggt.

Vad tror ni polisen säjer om att sätta dit extraljus som är till för bil som framlyse på hojen?

skicka_till_min skrev:
2523452 Vad tror ni polisen säjer om att sätta dit extraljus som är till för bil som framlyse på hojen?
sätt dit ett volvo 240 ljus så är de godkänt oså.. den har rätt storlek för sånt där.
bruka alltid passa nån extraljus baksarg till dom där,
typ en hundring på skrotet :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back