Var lite det jag misstänkte. Hittade följande CBR600F och Street Triple dessa är dock en aning svårlästa då vi har två original värden och två Slip-on värden. Det jag inte fattar är varför är det två av varje och inte en? Det är också lite svårare att läsa då skalan är olika. Sen har vi ju det där att jag inte har en aning hur stor skillnaden är.Hur kraften levereras är mer avgörande än vad toppeffekten är. ÄR det en linjär fin kurva, eller har den dalar och sånt där. Samt vad man har för utväxling. Vad du gillar är lättast att avgöra genom att provköra.
Korrekt uppfattat och det är jag medveten om. Det jag dock har noterat är att många försäkringsbolag tar med antalet år man har haft körkortet. Detta hjälper mig en del på traven då jag kommer kunna få en aningen bättre premie nästa år vilket borde dra ner skillnaden.Försäkringen klarar du ju bara ett år innan dom slutar med märkesförsäkringen. Tror inte det funkar så att du kan "muta in" en försäkring för all framtid genom att teckna den snabbt nu.
Jag kan är förberedd att betala betala den högre premie och är villig om hojen är bra. Dock så är det alltid nice att betala mindre när man kan

Last edited: