Street Open

Ska dit och glo lite,om det blir hyffsat väder.
Ser ju inte så lovande ut just nu.

blir ingen körning för mig till helgen tyvärr. satsar på nästa år iställe, har mer effekt då :D

Hur funkar det då? bara att dyka upp och betala på plats. Funderar på att prova en repa med ban-hojen, risken att det blir mest
bak-hjulsåkning då.

Hur funkar det då? bara att dyka upp och betala på plats. Funderar på att prova en repa med ban-hojen, risken att det blir mest
bak-hjulsåkning då.

Arrangören föredrar föranmälan men går även att anmäla sig på plats. Däremot kan du inte köra med hojen om det är en ren banhoj? Fordonen måste vara registrerade, s o b samt försäkrade.

Mvh /Johanna

Du kanske ska lära dej köra med den "effekt" du har istället för att köra tangentbord ....

ursäkta att jag har en effekt stark hoj och vill ha mer effekt. stör de dej?, jag vill ha mer effekt för att jag kan få ut mer effekt med enkla medel.

Arrangören föredrar föranmälan men går även att anmäla sig på plats. Däremot kan du inte köra med hojen om det är en ren banhoj? Fordonen måste vara registrerade, s o b samt försäkrade.

Mvh /Johanna

Pluss att besiktningspapper och skattemärke skulle vara med. Tror dock det kan bli lite svårt med skattemärket :D

Lånade denna text från garaget.org

"Sundsvalls Street Open
Missa inte att vi även i år kör en finbilsutställning i depån där representanter från media , Sundsvalls Tidning, Dagbladet, TV4 och några till mellan kl.12 - 14 väljer ut sitt favorit fordon som då får en pokal!
Så även om du inte tänker köra med ditt fordon så får du köra in på området och ställa ut ditt fordon.
Förare av utställningsfordon har fri entre´! Så även om det kommer regn så har vi aktiviteter på banan!
Välkommen till Sundsvall Raceway!
Tommy SHRA-Sundsvall"

Last edited:

Mvh /Johanna

Ok! Tack du! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey