Team Sjödin
Toppkarvare
Hej på er!
Jag är 42:årig trebarns far som efter lite påtryckningar, tycker dom att jag skall bjuda på lite vad som händer i garaget. Jag har noll datorvana, kan knappt surfa å stavar som en kratta. Funkar det här lägger jag ut fruns bygge på street, cafe tråden.
Efter att ha varit och kikat på några dragracingtävlingar, samt att jag har bra kontakt med Källgren, så blev då en dag suget förstort. Hittade en -90:as 1100R med turbo och lock-up, ful som stryk "enligt mitt tycke" men priset känndes ok, då. Hittar ingen bild vid köptillfället, med det kommer. Blev också erbjuden att köpa en 750R-91:a blå-vit, har alltid gillat dom, så jag kunde inte låta bli. Tanken med det här är att jag skall kunna sänka hojjen då jag vill gasa på strippen, men vill även kunna hämta ungarna på dagis. Sickar även en bild på min kompis Jocke som har en likvärdig hoj. Då får vi se om detta funkar // Peter

Jag är 42:årig trebarns far som efter lite påtryckningar, tycker dom att jag skall bjuda på lite vad som händer i garaget. Jag har noll datorvana, kan knappt surfa å stavar som en kratta. Funkar det här lägger jag ut fruns bygge på street, cafe tråden.
Efter att ha varit och kikat på några dragracingtävlingar, samt att jag har bra kontakt med Källgren, så blev då en dag suget förstort. Hittade en -90:as 1100R med turbo och lock-up, ful som stryk "enligt mitt tycke" men priset känndes ok, då. Hittar ingen bild vid köptillfället, med det kommer. Blev också erbjuden att köpa en 750R-91:a blå-vit, har alltid gillat dom, så jag kunde inte låta bli. Tanken med det här är att jag skall kunna sänka hojjen då jag vill gasa på strippen, men vill även kunna hämta ungarna på dagis. Sickar även en bild på min kompis Jocke som har en likvärdig hoj. Då får vi se om detta funkar // Peter

lycka till
 lycka till 

då var det sådana här maskiner man degglade över. Å för er ungdommar kan jag berätta att det är en Kittycat av artic, kult är bara förnamnet. Titta å njut. Nu vart det en sachsautomat motor, hittade en pipa från en mt5:a tog upp ett hål i fotsteget, tada klart å betart. // Peter
 då var det sådana här maskiner man degglade över. Å för er ungdommar kan jag berätta att det är en Kittycat av artic, kult är bara förnamnet. Titta å njut. Nu vart det en sachsautomat motor, hittade en pipa från en mt5:a tog upp ett hål i fotsteget, tada klart å betart. // Peter 

-Nä just det, du vet väl inte hur man gör när man infogar bilder? Jag får väl komma och hjälpa farbror............
 -Nä just det, du vet väl inte hur man gör när man infogar bilder? Jag får väl komma och hjälpa farbror............ 

men jag tycker det passar bra mot det blå-vita.
 men jag tycker det passar bra mot det blå-vita. 

Jobbigtjobbigt.Husrenovering och barn tar tid. Lilltjejen är 18 månader nu och det verkar som en till är på gång samtidigt som huset renoveras och hojen ska få ny större turbo (med allt vad det innebär med grenrör och omplastade kåpor eftersom det är sugpassning på allt runt tryckrör, downpipe mm...) tillsammans med lite annat smått och gått samtidigt som jag ska plasta ihop en tank till en Highland och så ska en splitter till en banbil också plastas ihop. Snart vår föffan! Bänkning ska också hinnas med. Någon som har lite tid till salu?
  Jobbigtjobbigt.Husrenovering och barn tar tid. Lilltjejen är 18 månader nu och det verkar som en till är på gång samtidigt som huset renoveras och hojen ska få ny större turbo (med allt vad det innebär med grenrör och omplastade kåpor eftersom det är sugpassning på allt runt tryckrör, downpipe mm...) tillsammans med lite annat smått och gått samtidigt som jag ska plasta ihop en tank till en Highland och så ska en splitter till en banbil också plastas ihop. Snart vår föffan! Bänkning ska också hinnas med. Någon som har lite tid till salu? Jag vågar nog inte ta ett rejs mot dig med tanke på dina meriter
 Jag vågar nog inte ta ett rejs mot dig med tanke på dina meriter 

. Här provar ägaren om körställningen, jag var för tjock rymdes inte riktigt.
. Här provar ägaren om körställningen, jag var för tjock rymdes inte riktigt.