Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gogo666 skrev:2272186Är det nån som har nått bra tips vilka klädemärke, (dock ej skinn) som "passar" in på street modet, icon känns lite för mycket dödskalle över, nått modernt med lite atityd, race i. Ska vara både jacka o byxa.
Lets here it!!!!
"degen" finns det gott om i din plånka!pwracing skrev:2274523-Köp det dyraste!,..du har råd!"degen" finns det gott om i din plånka!

Henning! skrev:2279023Jag skulle vilja veta hur det är att ha den känslan.
Vilja "passa" in.
Få tips om märken som är "rätt".
Leva och behöva fråga vad som är rätt.
"Vad tycker ni jag ska ha på mig så jag ser rätt ut i era ögon"...
"Är det OK om jag kör med en sån här hjälm?"
"Tycker du denna är snygg, ska jag köpa den".
Gillar du prylarna så köper du dem! Om du inte vet om du gillar dem förrän nåt av gud-vet-vem utsett trendorakel sagt sitt är du en menlös "tönt".
Detta är inte egentligen tänkt som ett individ-påhopp på inläggsförfattaren utan mest en reflektion över fenomenet.
/H
gogo666 skrev:2279666Bäste Henning!!!
Sist jag kollade så är väl sporthoj.com ett ställe där man byter åsikter o ideer, ger tips, söker tips hojåkare emellan, eller? jag kanske har missförstått detta.
Om du tycker det är jobbigt med folk som vill ha tips om olika saker, kläder, motorcyklar, hjälmar, däck mm mm så är detta ställe kanske inte nått för dig!
gogo666 skrev:2279666Bäste Henning!!!
Sist jag kollade så är väl sporthoj.com ett ställe där man byter åsikter o ideer, ger tips, söker tips hojåkare emellan, eller? jag kanske har missförstått detta.
Om du tycker det är jobbigt med folk som vill ha tips om olika saker, kläder, motorcyklar, hjälmar, däck mm mm så är detta ställe kanske inte nått för dig!
Henning! skrev:2279740Du missar min poäng.
Tips om allt som hör hojar till och däröver är väl OK, men all denna Vad-Tycker-Ni-frågeställning är beklämmande.
/H
Snygg/cool jacka iaf =)gogo666 skrev:2283906Nån som har dessa, berik 3204? ness 1569, kvalitet? allmänt intryck? Har nån koll på om det går att mixa en berik jacka med ness textil byxa ? Tänker på blixtlåset mellan Jacka/byxa!
gogo666 skrev:2272186Är det nån som har nått bra tips vilka klädemärken, som finns på street modet.
Länkar, bilder allt välkommet!!!
Lets here it!!!!
gogo666 skrev:2283906Nån som har dessa, berik 3204? ness 1569, kvalitet? allmänt intryck? Har nån koll på om det går att mixa en berik jacka med ness textil byxa ? Tänker på blixtlåset mellan Jacka/byxa!
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |