Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alming skrev:2476700Fabbe, snygg hårfärg, nu får jag byta bort min röda färgning, vill ju inte se ut som en BJAAAAAATCH!![]()
C@rro skrev:2475413Shit glömde ju inte bara kameran om du luktar på den vill jag fan inte veta va du gör me mina trosor!!!![]()
C@rro skrev:2476503
5, Arga leken mellan bitch och Rettan (känsla av att bitch tröttnar först)
6, Hynda mek besiktnings dags carro slängde tejpen och byggde en ny fin hållare te avgsys te sin bitch.
Fabbe skrev:2477278There can be, only one!!
Du skulle bara veta
Hojen gick igenom, o fan va den gick sa besknintssnubben, han varva inte 6krpm ens, phett![]()
Paser skrev:2477301Måste vara pga viktminskningen av all bortslipad plast![]()
Fabbe skrev:2477369Almin ska inte se mitt härliga kablage under cutsen... TEjp!!![]()
Alming skrev:2477404Jag hatar eltejp!
Älskar att pilla kablage!
Jag har massa kablage på jobbet, UTAN ELTEJP!
Hade en snubbe här som jämt använde eltejp, han fick jag smiska på fingrarna, sen slutade han![]()
Fabbe skrev:2477452Då kan du gärna hjälpa mig nån dag över en fika, måste få ordning på skiten.. men får aldrig tummen ur..
Alming skrev:2477714Vad är dina ambitioner? Snygga upp bara, eller har du elfel med?
Elfel är skitkul, så länge schema finns!
Du, fabbe, vi löser det!
Fabbe skrev:2477782Elfel har jag, schema har jag.. soppapumpen får inte ström som den skall alla gånger![]()
Sen behöver jag bara snygga upp också.. Med riktiga kopplingar, löda o grejer..
C@rro skrev:2487961Nu har jag ännu en gång ängnat mig åt lite terapi arbete i the garage...
1, Tanken börjar få sitt slutgiltiga utsende lite finlir i kanter och halktejp kvar bara..
2, Burken slaktad..
Allt utfört under mycket skvaller då man hade brudbesök av Lisa r![]()
Faaan vill ha min kedja nuuuu...
hmmm mjo fast saknas tejp på min variant...Fabbe skrev:2488020Börjar likna nått![]()
jag tror den plumpen du har kvar till dämpare hade passat min älskling![]()
C@rro skrev:2487961Nu har jag ännu en gång ängnat mig åt lite terapi arbete i the garage...
1, Tanken börjar få sitt slutgiltiga utsende lite finlir i kanter och halktejp kvar bara..
2, Burken slaktad..
Allt utfört under mycket skvaller då man hade brudbesök av Lisa r![]()
Faaan vill ha min kedja nuuuu...
jomen de finns ett gäng kvar... kan ju gå ut och klippa lite på en av bisonkossorna utanför och stoppa i annarsGottis skrev:2489184jag hoppas du lämnade lite dämpar ull kvar med tanke på at systemet låter ca 110 db i förbi fart på falken o kapat
C@rro skrev:2489314jomen de finns ett gäng kvar... kan ju gå ut och klippa lite på en av bisonkossorna utanför och stoppa i annars![]()
Har en hel del liggandes jag med...Gottis skrev:2489341finns hår (dämpnings ull) nämare än du tror![]()
Men du... Med tanke på datumet på dina foton, så e det nog lugnt...C@rro skrev:2490833Ojoj!! Idag har de blitt lite gjort (ogjort) massa mek allt från målat te svetsat och rivit isär.
lite bus och massa nya ännu vansinnigare idér.
1&2, Tanken nu helt färdig![]()
3, Burken slaktad ihopsatt igen och på plats.
4, löst problemet om de skulle saknas ludd i borken (komsi komsi Nala)
5, Ny ide nu slaktar vi fronten IGEN!!!!
6. Tills hojjen är klar är tydligen jag den stora faran.....![]()
ZzZz...
Garaget 10 i morrn igen *gäsp*
--------
Faaaaen insåg just paniken stunten e på lör MEKHJÄLP SÖKES DESPERAT!!!!!!
--------
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti