Streama hockey-vm

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
någon som vet ngn bra sida att streama hockey-vm från? har ingen lust att göda tv4 eller telia för den delen för att få deras nystartade kanal tv4extra, för min del får hela tv4-gruppen kursa, ju förr desto bättre:död

Tv4extra? Höckey-vm går väl på vanliga 4an. Eller ska du kolla i datorn eller så?
Man får väl inte posta sånnadär olaglihetslänkar här antar jag?

Tv4extra? Höckey-vm går väl på vanliga 4an. Eller ska du kolla i datorn eller så?
Man får väl inte posta sånnadär olaglihetslänkar här antar jag?

går att ta via pm!

jo, vm går på fyran också (sveriges matcher sänds där som tur är) men en del intressanta matcher sänds tyvärr i den nystartade kanalen tv4extra, jag som hockeyintresserad vill se så många matcher som möjligt men vill inte betala tv4 för att se dom, tv4 är nog fan den sämsta kanalen när det kommer till att sända sport!

... men vill inte betala tv4 för att se dom, tv4 är nog fan den sämsta kanalen när det kommer till att sända sport!

Då hoppas jag verkligen att du inte betalar en krona till SVT, för dom är ännu sämre, dom sänder inte ens skiten.

Då hoppas jag verkligen att du inte betalar en krona till SVT, för dom är ännu sämre, dom sänder inte ens skiten.

jämfört med fyran? all sport som inte sänds i fyran och dess systerkanaler är bra sändningar

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...