Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Björn F Jag använde kicken igår och idag. Batteriet var slut då jag inte laddat över vintern. Men nu är det fullladdat och ska tillbaka.
Jag har med mig en ny slang som är lite längre som jag ska ansluta från tanken till förgasaren utan filtret så kan jag fixa nytt filter sen.
jag tänker tömma ut nån liter också i en petflaska.
sen på med PRI och starta med elstarten eftersom jag har grymma skavsår av promenaden i mc boots!
Fan, inget kul att ha sin baby ensam på en parkering i stan. Fan om nån kladdar på den…
Funkar det inte ikväll leder jag hem hojen typ 2km. Det blir kul det med… hehe
Man tror kanske man har startkräm bara för att det snurrar, men det räcker inte.Så kan man också göra![]()
Otroligt snällt av dig.Varberg?
Isf blåser det och regnar nu.
Skall jag koppla släpet och köra ner för att rädda dig?
Får man förorda ett friskt batteri, om detta nu skulle sjunga sin svanesång? Gissar att laddningsrutiner kommer implementeras per omgående i det Kurt-Olssonska garaget.Otroligt snällt av dig.
Blev lite sur innan när jag gick hem vid lunch i fullt skinnställ att ingen som åker förbi med bil erbjuder skjuts. Det hade jag gjort.
Hehe. När den strular vill jag bara slänga skiten på tippen, men sen efter man löst ett problem så blir jag ännu mer förälskad i hojen. HeheDu har fått den onda anden Savage i din hoj?
Haha 100% rätt. Nu är det slutlekt med batterirespektlösheten.Får man förorda ett friskt batteri, om detta nu skulle sjunga sin svanesång? Gissar att laddningsrutiner kommer implementeras per omgående i det Kurt-Olssonska garaget.
(Knallade upp till Preikestolen i skinställ. Har gjort bättre val...)
Amen brother. Hoppas på fint väder i helgen så ska jag och mopeden ut igen!Bra den funkar igen?
Bra ide.@Björn F Jag använde kicken igår och idag. Batteriet var slut då jag inte laddat över vintern. Men nu är det fullladdat och ska tillbaka.
Jag har med mig en ny slang som är lite längre som jag ska ansluta från tanken till förgasaren utan filtret så kan jag fixa nytt filter sen.
jag tänker tömma ut nån liter också i en petflaska.
sen på med PRI och starta med elstarten eftersom jag har grymma skavsår av promenaden i mc boots!
Fan, inget kul att ha sin baby ensam på en parkering i stan. Fan om nån kladdar på den…
Funkar det inte ikväll leder jag hem hojen typ 2km. Det blir kul det med… hehe
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär