2597003 För att skilja mej från mängden så ska du få et svar.
1. 250 på a1 kort = olovligkörning, troligtvis blir du av med de behörigheter du redan har och ev får 6månader eller längre till du kan ta ett nytt kort. Samt böter.
2. Den är oreggad antar jag eftersom du bara skriver om lysen och inte om bes. Så där är det böter och ev åtal (dagsböter) som gäller i kombination med den olovliga körningen.
3. Dessutom är den försäkrad? Annars får du för det också. För att du framför ett oförsäkrat fordon och oskattat. Polisen kan vara riktigt sura om de vill och kan hitta på ett antal punkter och fälla dej för om de vill det.
Jag tänker inte komma med moraliska aspekter om detta, utan det är upp till dej.
Svaren du fått från mej baserar jag på en polare som gjorde en liknande sak fast med en mellantung och a1 kort.
Dessutom är det så här på SH. Att SH har blivit en klubb för inbördesbeundran där alla utanför den "fräna" inne kretsen straffas ganska hårt om man gör ett fel eller skriver något som är knasigt i deras ögon. Detta har du ju nu sett tydligt exepmpel på i.o.m svaren du fått.
Till er andra.. Alvarligt. Det här är ett forum.. Har ni så förbannat tråkigt så ni ska hacka på folk för att det särskriver och ev. stavar fel har ni nog ett riktigt tråkigt liv och jag lider med er.

Koncentera er på att skaffa er ett liv.