Strängnäs-åkar-tråden

Blir inget för mig imon! Kommer annat emellan och alldeles för tråkigt väder ser det ut som! Tar nog bqra en liten tur genom stan å kollar läget

Hade inte koll på att denna tråd fanns. Just nu åker jag inte mycket på gatan men ska försöka hålla koll på tråden om det händer nåt.

Jag snurrade 35 mil på kvällen. Hittade ingen att åka med så jag åkte själv... Tar hojen till jobbet imorgon med, som någon vill ta en tur på kvällen så säg till. Jag jobbar till 16:30 i Strängnäs

Jag snurrade 35 mil på kvällen. Hittade ingen att åka med så jag åkte själv... Tar hojen till jobbet imorgon med, som någon vill ta en tur på kvällen så säg till. Jag jobbar till 16:30 i Strängnäs

Det va en skaplig tur det, själv drog ja bara in en sväng till Strängnäs, så satans varmt så blir nästan bara stranden varje dag, vart bor du i Stallarholmen? Överselö? Ytterselö?

Last edited:
Hade inte sett denna tråd tidigare. Jag är relativt ny i stan och vill gärna ut och gasa med andra hojåkare i trakten.

Tjipp! Imorgon torsdag så har jag för avsikt att släpa mig upp till Röda Caféet. Alla som vill hänga på är välkomna att ansluta vid OK för avgång 17.00.

/Johan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...