Strängnäs-åkar-tråden

Blir det någon gocart den 1/3?? Vore bra om man fick reda på om det vart eller inte så man kan planera lite.

Är ni sugna på att köra lite hoj eller bil på sjö så är det bara att komma till eklångssjön imorgon blir både bilar och mc (har delat upp åkningen så man inte kör samtidigt). Var ute idag och ploggade bana med traktor.

Jag måste tyvärr banga gokart på söndag för lite andra saker jag inte kan styra om.:mad:

Hoppas att ni får det roligt ni som drar.

Nån som har något tips på billig å bra service-verkstad för mc i en ca 5-6 mila radie kring strängnäs? Kan givetvis åka längre om det är värt det!! Tack på förhand

Hoppas att allt är bra med alla:confused:

Någon som varit ute o gasat?????
Är grymt sugen men är hojlös för tillfället.:(

Jag var ute en kort sväng i lördags när jag hämtade hem Hyndan från verkstan. Efter det så har Kung Bore slagit till igen. :huvet Så nu är det bara att tålmodigt vänta på varmare tider:)

Hoppas att allt är bra med alla:confused:

Någon som varit ute o gasat?????
Är grymt sugen men är hojlös för tillfället.:(

Jag var ute en sväng ensam i lördags och en sväng med Ludde samt Crille i söndags. Kallt om fingrarna, men skoj. Det är inte ofta man kör hoj när det är is på sjön......:tummenupp :tummenupp

Var ut en sväng idag och provkörde hojen beställde tid hos bilprovningen för hojen imorgon så man var ju tvungen att prova den innan fan vad kallt det var att köra men glädjen var desto större :banana

Lägger in ett inlägg, de har ju varit lite lugnt på den här tråden. Hämtade oljefiltret idag som ja beställt, nu ska de bara bytas o i med ny olja.
Men sugen e man ju att ut o dra en sväng när solen e framme på dagarna o bara värmer o retas när man e inne o jobbar...

Lägger in ett inlägg, de har ju varit lite lugnt på den här tråden. Hämtade oljefiltret idag som ja beställt, nu ska de bara bytas o i med ny olja.
Men sugen e man ju att ut o dra en sväng när solen e framme på dagarna o bara värmer o retas när man e inne o jobbar...

Solen sken ikväll........
Jag träffade Cruella i Enköping när jag var på väg hem från jobbet. Vi tog en sväng till Mariefred.:banana
Körde en sväng på 2 timmar i måndags. Händerna var så frusna att jag grät när de tinade upp:näsblod
Så i med oljan och ut på hojen:yoparty

Som sagt vi var ute en sväng det var skönt. Härligt att säsongen kommit tillbaka igen. Dags att kasta ut cyklarna i vårvädret.:yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman