Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ellinor pustar ut.
Misstänker att bilden är tagen i Lördas! Va rätt varmt å skönt i bilen när ja stötte på er vid Fogdö kyrka.
Har hört att min limpa finns i sverige nu och ska vara på väg mot våra trakter.
fast jag tror det först när jag ser det
![]()
Fyfan !![]()
Feber och ont i halsen nu.![]()
![]()
bor i Eskilstuna men kan ju gärna vara med på nån tur..är ju inte allt för långt till snäs.. =)
Blev inte mkt hojåkande förra året då ja inte har nån att åka med & åka själv e ganska tradigt...
hänger gärna med om ni lovar att inte köra ifrån mig, har ju inte kört så mkt hoj..![]()
hade tänkt o ta en sväng i helgen, men när ja startade hojen i går så gick den bara på tre burkar... bara riva ner tanken igen för o kolla.... så får ja bara igång den så blir d åka av.
![]()
Ah... tråkigt... =( Hoppas det fixar sig... Ska nog ut en sväng nu... Kan tänka mig en vända till sen när ni som jobbar slutar med det tramset![]()
tur att man är pappa ledig då....![]()
Den är borta o den nya sitter på plats,det blev skit snyggt!Har du fått bort den lånade limpan än eller sitter den som gjuten fortfarande ????
Den är borta o den nya sitter på plats,det blev skit snyggt!![]()
![]()
tror ja mötte dig vid vasa skolan om d va du som hade en tröja över stället. själv fick man köra familje volvo......haha![]()
sweet.... tog min första tur i dag o d var riktigt fint. förutom lite dålig soppa i tanken som har stått hela vintern. men den gick bara finare och finare efter jag tankat....![]()
![]()
![]()
Undra om det var dej jag möte i centrum vid ca 15.30![]()
Du pose åker ju alltidyes! det var jag... poseåkte lite i stan innan jag åkte iväg![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten