Strängnäs-åkar-tråden

Det var bara jag och Jompa25 härifrån som drog iväg på instruktörsträningen i Karlskoga.:tummenupp

Fler bilder från banan har nog Jompa.:va
Jag hann inte ta så många där och de som jag tog på hotellet vill du nog inte se:D:D

vilka var det som var iväg och lekte?
Upp med fler bilder om du har.

Det var bara jag och Jompa25 härifrån som drog iväg på instruktörsträningen i Karlskoga.:tummenupp

Fler bilder från banan har nog Jompa.:va
Jag hann inte ta så många där och de som jag tog på hotellet vill du nog inte se:D:D
Tror inte det går att lägga upp hotell bilderna här,finns något som heter censur:arsele:krama:D

Tack alla för en kul repa.
@Putte: Ta med soppa i en PET-flaska själv nästa gång :D

:huvet:huvet:huvet jag får väl skylla mig själv att ni jävlas med mig nu. Men men någon gång är alltid första gången :D .

Nickrider antar att du var ut på E20 och gasade ur den efter den lugna svängen vi tog :tungan . Vad fick du för nr siffror på mätaren?

Eftersom man har jobbat hela helgen o inte kunnat åka något så tog ja en sväng idag. Lite kallt men helt okej...

Halloj allihopa!
Vad sägs om att komma till Malmby Fairground (flygfältet) på lördag och testa vad du kan göra med hojen.:tummenupp

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=7856

Om inte, så kom förbi och se Jompa25 jobba!:krama

Tänkte dra till S-näs på lördag om vädret tillåter och ta en burgare det är ju trots allt hojmarknad så man kanske ser någon man känner igen ,och efter det tänkte jag dra förbi Malmby och kolla lite om tiden räcker till.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra