Efter en lång provkörning beställde jag (för 2-3 veckor sedan) en Silver CB1000RA. Två dagar innan leverensen så ringde Honda Center och sade att min hoj var tyvärr försenad (det var Honda Italien som strulade) i kanske fyra veckor!
Jag hade ju sålt min hoj så jag skulle vara utan hoj i hela fyra veckor! På grund av detta så fick jag låna deras sprillans ny demohoj (en vit) HELA helgen!
Tack o bock!
Bra service tycker jag!
Idag ringde jag för att byta till en vit eftersom de har en i butiken. Den var tyvärr transportskadade och istället för att tvinga mig att vänta ytterligare så fick jag behålla den jag har lånat (jag är ju den enda som har kört den).
Fantastiskt bra service och jag rekomenderar dem varmt!
Jag hade ju sålt min hoj så jag skulle vara utan hoj i hela fyra veckor! På grund av detta så fick jag låna deras sprillans ny demohoj (en vit) HELA helgen!

Tack o bock!

Idag ringde jag för att byta till en vit eftersom de har en i butiken. Den var tyvärr transportskadade och istället för att tvinga mig att vänta ytterligare så fick jag behålla den jag har lånat (jag är ju den enda som har kört den).
Fantastiskt bra service och jag rekomenderar dem varmt!