Stort tack till Honda Center i Södertälje!

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA
Efter en lång provkörning beställde jag (för 2-3 veckor sedan) en Silver CB1000RA. Två dagar innan leverensen så ringde Honda Center och sade att min hoj var tyvärr försenad (det var Honda Italien som strulade) i kanske fyra veckor!

Jag hade ju sålt min hoj så jag skulle vara utan hoj i hela fyra veckor! På grund av detta så fick jag låna deras sprillans ny demohoj (en vit) HELA helgen! :yoparty

Tack o bock! :tummenupp Bra service tycker jag!

Idag ringde jag för att byta till en vit eftersom de har en i butiken. Den var tyvärr transportskadade och istället för att tvinga mig att vänta ytterligare så fick jag behålla den jag har lånat (jag är ju den enda som har kört den).

Fantastiskt bra service och jag rekomenderar dem varmt!

Bifogat

• DSC01732.JPG
    DSC01732.JPG
    220.9 KB · Visningar: 349
Oj, låter ju bra som fan, grattis.
Undrar varför dom lät så skeptiska till att låna mig en hoj över en dag när jag har min inne där för 2400-milaservice för 5000 pix om några veckor.
Men dom kanske är mer resonliga face-to-face (eller så är verkstaden helt frikopplad från hojförsäljningen)

Riktigt riktigt bra service. Sånt tycker man om!
Är du stammis där eller var detta första du beställde där?

Riktigt riktigt bra service. Sånt tycker man om!
Är du stammis där eller var detta första du beställde där?
När jag provkörde hojen första gången var det första gången jag hade någonsin varit inne i butiken!

Mitt intryck är att dom verkar jäkligt stabila. Varit där å tittat på nya blejden och han var beredd att rulla ut hojen i regnet för ett provåk. Det var ist jag som tackade nej och önskade återbesök en vackrare dag. Service helt enkelt!

Mitt intryck är att dom verkar jäkligt stabila. Varit där å tittat på nya blejden och han var beredd att rulla ut hojen i regnet för ett provåk. Det var ist jag som tackade nej och önskade återbesök en vackrare dag. Service helt enkelt!

Det är sådan service vi konsumenter tycker om, det är därför vissa handlare har återkommande kunder :fakta

Å inte blev det väl sämre sen Lasse kom dit?
Hej fressten :)

Stämmer med ovanstående texter.. Sen går ju ryktet här på SH o då åker man kanske hellre lite längre för o få en service som det skrivs om:tummenupp

Själv var jag i vintras på en annan MC-butik, kollade länge o väl på den hoj jag trodde att jag bestämt mig för. Men tack vare deras usla j-vla försäljare drog jag därifrån, o till slut blev det en helt annan hoj iofs. Men med ett bra bemötande den dagen hade jag lagt en beställning på en ny hoj..

Hass: Grattis till en snygg hoj:tummenupp

Kan bara hålla med. Tyvärr vart jag tvungen att serva hojjen på Honda i Väsby (som förvisso var mycket bra dom med) men jag har bara haft bra erfarenheter av MC-hörnan som desvärre inte hade lediga servicetider förens i augusti.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT