Stort startfält på anderstorp!

Fick licensinbetalningen nu i veckan så jag anmälde mig aldrig till tävlingen på Anderstorp. Om jag nu vill ge mitt bidrag till att trängseln på kvalet blir ännu värre, finns det ngt hopp eller ngt sätt att anmäla sig till tävlingen så här sent?

flugan skrev:
2108287 Fick licensinbetalningen nu i veckan så jag anmälde mig aldrig till tävlingen på Anderstorp. Om jag nu vill ge mitt bidrag till att trängseln på kvalet blir ännu värre, finns det ngt hopp eller ngt sätt att anmäla sig till tävlingen så här sent?
Ring dit å fråga dem: 0371-161 70

Alicia skrev:
2105335 Men släpper dom verkligen ut 50 förare under race?
Säkerhetsmässigt kan det inte vara bra alls.

50 till rejs kan knappast vara ett problem på anderstorp. Säg att de som kör längst bak sätter varvtider som är ~7 sek/varv långsammare i snitt än toppen så blir det inga varvningar på 14 varv. Lite beroende på hur fort toppen kommer att åka givetvis, räknadre med varvtid på 1:40 å det lär ju vara ett par sek för mycket.

mvh Fredrik

jag ringde å kollade hur många anmälda det var i r600 .. då fick jag till svar 90-100 st :gnissla

R1Lillen skrev:
2112888 jag ringde å kollade hur många anmälda det var i r600 .. då fick jag till svar 90-100 st :gnissla

Det var 64st den 22:e, och jag fick inte vara med att leka när jag ringde den 24:e för det var nog med anmälda, så det är nog fortfarande 64.

flugan skrev:
2113910 Det var 64st den 22:e, och jag fick inte vara med att leka när jag ringde den 24:e för det var nog med anmälda, så det är nog fortfarande 64.
Det verkar rimligt eftersom de knappast har möjlighet att klämma in en kvalgrupp till.

flugan skrev:
2113910 Det var 64st den 22:e, och jag fick inte vara med att leka när jag ringde den 24:e för det var nog med anmälda, så det är nog fortfarande 64.

Det var bara 61 st i R600 i det mailet jag fick. Tyvärr kan de ju inte ta in hur många som helst så det gäller att betala i tid.

Lånar tråden för att lägga in lite "bets"..

Superbike
1. Trond Lervik
2. Odger Havnen
3. Jimmy Lindström
4. Jörgen Andersson
5. Kim Jensen

Sen såg jag några andra heta namn som ja iaf tror e heta i anmälningslistan, men jag har dålig koll.. skulle norska mästaren köra
?, johnny prata om Kim philips?, kommer han va me är det ett farligt kort också...
Det blir definitivt ett mycket "hårt" startfält i nsb i år, framförallt topp 10..

I R1000 vill jag se Kenneth Nilsson och Macke i topp 10, Jacob Atthage är en het topp tre aspirant...
För övrigt har ja väldigt dålig koll på R1000 gänget, har inte heller anm-listan framme i nuläget...

Hosta upp era wildcards nu.... även om ja valt heta namn så är det ingen "safe" satsning iaf... :tungan

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back