RandomDude
Gudomlig sporthojare
Oavsett om jag spänner kopplingswiren på handtaget eller på skruven vid wirefästet på motorn har jag fortfarande ett väldigt stort spel på kopplinshandtaget innan den börjar ta.
Det lustiga är att även om jag spänner wiren så mycket att kopplingen alltid är "intryckt" så har jag fortfarande samma spel på 3-4 cm längst ut.
Kopplingen fungerar bra för övrigt så jag undrar om det finns något annat man kan spänna för att få bort spelet/glappet i handtaget?
Det lustiga är att även om jag spänner wiren så mycket att kopplingen alltid är "intryckt" så har jag fortfarande samma spel på 3-4 cm längst ut.
Kopplingen fungerar bra för övrigt så jag undrar om det finns något annat man kan spänna för att få bort spelet/glappet i handtaget?

Last edited: