Ägge
Tutlurad
jag har påpekat förut att jag inte är inne på att hon ska köra sporthoj...finns med tidigare i tråden....
Okej, jag skummade inte igenom allt tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har påpekat förut att jag inte är inne på att hon ska köra sporthoj...finns med tidigare i tråden....
Det är väl ganska uppenbart att han INTE bestämmer över sin syster när han ber om hjälp för att kunna ändra hennes val?
Till TS; hota med att du aldrig kommer att hälsa på henne i trafiken.![]()
Påpeka hur fula alla customkläder är och hur snyggt det är med helställ![]()
Hoppas ni förstår att jag älskar söstra min fast hon väljer och köra omkring på en Dneper men jag försöker bara få in henne i tjusningen med motorcykelåkning....
Nä, jag är absolut ingen taliban..![]()
Han har så rätt så!
Fast beror lite på vad man fyller ut det med
![]()
Ja, du har en hel del poäng där faktist! Men buuuää...kan inte se min lillasyster på en fransmoppe för det...Jag vill att hon ska upptäcka glädjen i hojkörning. Men men..det kanske finns glädje i customhojar också? Har bara lite svårt och sätta mig in vad det skulle vara...
Klart det är uppenbart därav smileyn, men frågan kvarstår. Varför får hon inte köra custom om det nu är det hon vill?
Skäms, grupptryck från polare, rädd för HA etc etc orsakerna kan vara många men jag förstår inte problemet. Vill hon ha en rosa quad med blommor på så låt henne ha det, så länge hon är glad och lycklig så är väl allt bra
Om det är något jag tycker TS ska lobba för är det bra skyddsutrustning samt ABS, det är något att jobba för, inte vad hon kör för hoj
Ja, jag har en plan om att åka till Beviks där dem har alla slags hojar så hon kan se skillnad på dom. Kan inte fatta att en liten tjej vill ha en sån här http://www.blocket.se/kalmar/Goldwing_GL1500_SE_sidovagnsekipage_32537360.htm?ca=14&w=3
Klart det är uppenbart därav smileyn, men frågan kvarstår. Varför får hon inte köra custom om det nu är det hon vill?
Skäms, grupptryck från polare, rädd för HA etc etc orsakerna kan vara många men jag förstår inte problemet. Vill hon ha en rosa quad med blommor på så låt henne ha det, så länge hon är glad och lycklig så är väl allt bra
Om det är något jag tycker TS ska lobba för är det bra skyddsutrustning samt ABS, det är något att jobba för, inte vad hon kör för hoj
Haha, hon e 30...![]()
vojne vojne...
Det är lustigt att följa hur känslomässigt engagerade folk envisas bli kring "just sitt", oavsätt om det är en pryl, sport, intresse osv osv... Gillar man ett fotbollslag så hatar man alla andra, har man en Playstation hatar man Xbox, har man en Andoiod-lur/platta hatar man Apples motsvarigheter, har man en sporthoj hatar man custom, osv osv i all oändlighet (givetvis ska hatet gå i båda led). Små bekymmer för små individer, men ni växer från det.
For the love of God :|
//You better check yo self before you wreck yo self
eller så kan du åka och prova en krompuka med henne och lägga ikull den på någon gräsplätt sedan låta henne få resa upp den igen för egen maskin!och ni kommer inte hem förens hon lyckats!
sedan får hon göra samma sak med en lämplig lätt 600.
det kanske avskräcker lite?
![]()
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |