"...stort motorcykelforum i sverige..."

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det här kan vara gammalt, håna mig lite då tack.

Källa www.bikt.se

"Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade."

Bekännelse 2394355, sid 6/289 (idag)

Det finns en tråd där många fått sig ett gott skratt av den "bekännelsen" :D

Markus skrev:
Det här kan vara gammalt, håna mig lite då tack.

Källa www.bikt.se

"Jag köpte i somras en MC för 90 000 kronor. Jag har åkt cirka 30 mil på den och tycker bara att jag är rädd för den. Jag kan inte köra alls bra. Enda anledningen till att jag skaffade den var för att kunna säga "Jag kör en sportmotorcyckel". Jag hänger på ett stort motorcyckelforum i sverige och där uppfattas jag som en tuffing som kan köra, lite av en profil. Om dom bara visste att jag ibland nästan gråter när jag gasat på av ren rädsla. En plåga. Snart ska jag sälja den och säga att jag ramlade."

Bekännelse 2394355, sid 6/289 (idag)

Inte lätt d !!! :kocko :kocko :kocko :7peta

berggren_martin skrev:

Allvarligt talat... Hur f*n orkar du sitta och leta upp gamla trådar så fort det är något som har varit uppe förut?? Det kan ju finnas mindre uppmärksamma personer som har missat det "roliga" och ser det först när tråden kommer upp för tionde gången. Alltså: Går du in på en tråd och kommer på att du sätt det förut så kan du trycka på "back".. ganska enkelt faktiskt. Kanske något som fler borde tänka på.. :kocko

pageer skrev:
<snip>Går du in på en tråd och kommer på att du sätt det förut så kan du trycka på "back".. ganska enkelt faktiskt. Kanske något som fler borde tänka på.. :kocko
Fler borde även tänka på att det finns en utmärkt sökfunktion som faktiskt funkar bra.

:kocko på dig själv.. :tungan

Så, vem är den bekännande då?? Swedie?? :rofl :rofl

Haha, första gången jag läste det :lol :lol

kul för honom.

Ugluk skrev:
Fler borde även tänka på att det finns en utmärkt sökfunktion som faktiskt funkar bra.

:kocko på dig själv.. :tungan

... :död Jaha.. man ska söka på något man inte vet existerar! :dummer

pageer skrev:
... :död Jaha.. man ska söka på något man inte vet existerar! :dummer

Det är ok, jag bad om hån och fick det. Du måste förstå att en del människor lever 70-80% av deras liv här och de har koll på vartenda inlägg. Jag är också från V-tuna ursprungligen för övrigt, vem är du mån tro? (Nej jag raggar inte :) )

Dert kan inte va så att någon härifrån skrivit det bara för att få ett diskussionsämne?

berggren_martin skrev:
Dert kan inte va så att någon härifrån skrivit det bara för att få ett diskussionsämne?
Kunde du inte ställt den frågan någon av de sex gångerna det här har varit uppe tidigare? :D :tummenupp

Markus skrev:
Kunde du inte ställt den frågan någon av de sex gångerna det här har varit uppe tidigare? :D :tummenupp
Den lär ligga uppe 6 gånger till så det hinner jag med att göra tillräckligt många ggr ändå :tungan

Markus skrev:
Det är ok, jag bad om hån och fick det. Du måste förstå att en del människor lever 70-80% av deras liv här och de har koll på vartenda inlägg. Jag är också från V-tuna ursprungligen för övrigt, vem är du mån tro? (Nej jag raggar inte :) )
Du har rätt. Nu skiter jag i det här och går ner i verkstan. :hej

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...