Stort hjälmutbud, Stockholm?

jomo

Sporthojsnörd
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
R1300GS
Japp, gamla krukan (Shoei Raid 1) är nu inne på sin sjunde säsong och bör bytas ut. Den är fin fortfarande, men åldern samt att jag tröttnat på att den immar som fan gör att den nu skall bort.

Var i 08 finns det ett stort utbud?! Jag vill prova ett antal för att se vilken som sitter bäst på just min (dum)skalle..

/Johan

Ava Mc, MC-Varuhuset, Yamaha Haninge e väl de som har mkt hjälmar i 08 området...

Har någon erfarenhet av den firma som ligger vid Securitas-rondellen nära Thorildsplan? Har gått förbi några gånger och ser ut som de har sjukt mycket hjälmar där inne. Vet ej vad den heter tyvärr..

Har någon erfarenhet av den firma som ligger vid Securitas-rondellen nära Thorildsplan? Har gått förbi några gånger och ser ut som de har sjukt mycket hjälmar där inne. Vet ej vad den heter tyvärr..
MC-boden. Supertrevliga, men har ett annorlunda utbud. Säljer varken Shoei eller Arai, utan bara NZI/Lazer. Så var det åtminstone senast jag var där. Vilket kanske var ett år sedan :rolleyes:

MC-boden. Supertrevliga, men har ett annorlunda utbud. Säljer varken Shoei eller Arai, utan bara NZI/Lazer. Så var det åtminstone senast jag var där. Vilket kanske var ett år sedan :rolleyes:

Så heter det ja! Tack!
Skall kika förbi nästa gång jag är där så får vi se om de har något skoj.

När du bor i Vallentuna varför inte Lelles i Uppsala

Jag bor 100 meter från Täby Kyrkby, alltså så långt söderut i Vallentuna man kan komma! Det är alltså några mil även för mig till Uppsala!

Annars är det faktiskt ingen dum idé, kanske dags för en liten :) utflykt ändå..

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti