Storsatsning mot fortkörare på bogan!

Status
Ej öppen för fler svar.
det har du fan rätt i (aldrig sett det innan), varför flyttar inte moderatorerna alla sånna här trådar dit då?

är ju likadant i film & bild forumet, tjockfullt med trådar där folk bara lagt sig i diket och dratt av 1000 bilder på random hojar på dom här två vägarna.

sorry om jag låter cynisk men för nån som bor på andra sidan landet är det här helt ointressant.

kan tänka mig vilken respons jag skulle få om jag startade tråd efter tråd om nån vägsnutt utanför skene tex -> :fatta!

Du har problem eller?

Varför ens yttra sig om man är ointresserad, du behöver inte ens besöka de trådarna eller känner du suget att kolla vad det är som en geting drar sig till saft? Försvarar inte dessa som tror det är en roadracingbana & tycker det är otroligt lågt av polisen att tro att detta kommer slå hårt emot hojåkarna. Detta kommer vara deras lättaste sätt att få in pengar åt staten istället för att försöka samarbeta till en bana eller raksträcka t,ex Barkaby. Visst man kommer inte ifrån problemet med en del individer som gasar men kanske på sikt som kommer det en väg för oss. Rom byggdes ju faktiskt inte på en dag. :)

du behöver inte ens besöka de trådarna
Enligt din argumentation så skulle Sh bara behöva en enda forumgrupp, alltså? Så kan folk bara låta bli att besöka trådarna som gäller filmer, eller skånska klubbar, eller OT-ämnen, eller...

Mmm har inte du heller något val vad du vill gå in & titta på eller inte, rätta mig om jag har fel men det är än så länge demokratiskt så du är inte tvungen att läsa andras skit om du inte vill.

Det kanske har gått omärkt förbi men han har "lagt av" och fått insikt (vad jag förstår) i vilka konsekvenser det fått/fick och framför allt hur det påverkat andra = starkt gjort enl. mig! :tummenupp

// Niklas

Det va nå nytt för mig. Trodde han skulle fortsätta att köra tills han körde ihjäl sig. Aja, jag får väl ta över uppgiften. Någon som har en jetmotor jag kan sätta på damcykeln? :tungan

När jag åkte på Hoj-X och lyssnade på en föreläsare som sitter vid ett skrivbord hela dagarna och läser rapporter så pratade han om just Bogan och Bulten. Det han sa på båten var att det skulle öppnas en dialog mellan sporthojarna och polisen. Jag vet inte vilken planet han befinner sig på men någon direkt dialog kan jag inte se om alla mc-förare ska bli jagade.

Killen är ju helt omdömmeslös och borde buras in samt fråntas hojen.

Ibland undrar jag om den mentala åldern i kanalen är mer än 13-14 år?

Har du någon gång funderat på vad han, ehuru potentiellt, utsätter sina medtrafikanter för?

Kommenterade inte huruvida jag tror att han är i sina sinnens fulla bruk eller inte. Jag sa bara att jag tycker det är synd att han lagt av för filmerna är underhållande och det är kul att se honom köra, speciellt när han "leker" med polisen.
Detta säger väll snarare mer om mig så kom igen, hoppa på mig med något spydigt istället så ska jag dementera det :P

På bogan? Fan va konstigt. Det har ju alltid varit en racerbana som alla gillar.

Lägg ner GR-diskussionen! Som det flesta vet så är det inte tillåtet här.

Ha ha ha intressant det här med betyg man får antingen negativ eller positiv var gör den för nytta egentligen eller var säger du Pjohan, skriv i tråden om du är missnöjd med mitt inlägg istället! :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey