Stormarna för inte enbart elände med sig.

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
Stormarna för inte enbart elände med sig!

Från Aftonbladet

Stormen gjorde Skåne kortare
I ett nafs blev Skåne nio meter kortare när stormen härjade på sydkusten vid Löderups strandbad i Ystad. Så mycket sandstrand försvann under ett enda dygn. Stranderosionen har varit en plåga i området i många år. Kommunen har kämpat för att få ta sand vid banken utanför Sandhammaren och skydda Löderupsstranden.

-Efter diverse turer sade regeringen nej med motiveringen att naturen skulle ha sin gång, säger kommunens förvaltningschef Erling Alm.

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,69043776_852__,00.html

Så all sand blåste upp på land och skapade Skånes högsta berg, 0.83m över havet.

Damn, då blir det ännu trängre när alla fiskmåsar kommer hit under sommaren...:mad:

I ett nafs blev Skåne nio meter kortare när stormen härjade på sydkusten

Nu börjar vi komma någonstans.
Nu är det bara resten av Skåne kvar.
Ingen härinne som har en ordentlig schaktmaskin och vill hjälpa till att separera Skåne från resten av Sverige..?
Alternativt schakta ned resterna i havet fungerar också...:D

Nu börjar vi komma någonstans.
Nu är det bara resten av Skåne kvar.
Ingen härinne som har en ordentlig schaktmaskin och vill hjälpa till att separera Skåne från resten av Sverige..?
Alternativt schakta ned resterna i havet fungerar också...:D

Varför det? :confused:

Så vi slipper skåne såklart!!!

Kan inte hålla med dig mer. Jag blev glad när jag läste att en bit av skåne vart borta. Varför kunde dom inte ta all sand och bygga ut skåne till danmark. Så hade vi sluppit ha svenskar som bryter på danska och som nästan hatar sig själva.

nej nej nej! nu kommer ju låtsas danskarna krypa närmre oss :näsblod

det resten av svenska folket inte verkar förstå är att ingen skulle bli gladare än vi om skåne separerades från Sverige :mad:

det resten av svenska folket inte verkar förstå är att ingen skulle bli gladare än vi om skåne separerades från Sverige :mad:

vad skåningarna inte verkar fatta är att det är bara att dra.. ingen kommer att sakna er.
Vi svenska byter gärna ut er mot riktiga danskar med gott lynne, runda magar och god öl.

Jag tycket gott att några skånska damer kan flytta upp hit till mig. Skånska :tuttar är mums :)

så här ser det ut

strandbadinne.jpg

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=606740&rss=2216

Förr om åren ( i lumpen ) lade jag märke till att det var väldigt många tjejer från Skåne som annonserade i porrtidningar att dom ville ha sexpartners än tjejer från resten av Sverige.

Detta kan ju tolkas lite hur som helst...

Skånska cheyer behöver mer sex än resten av damerna... :va

Skånska killar sköter inte inte sin uppgift så bra... :va

Oavsett så låter dom ofta rätt så sugna när dom pratar :tungan

Själv ser jag gärna att Skåne seppareras från Sverige så det blir ltie mer exotisk att åka dit. Sen får dom gärna ha Danska ölpriser (slipper man åka så långt)

Separera nu!

Ju förr, desto bättre.
Då kanske vi slipper alla Fjollträskbor i rosa pikétröjor och bryllépudding i håret som skriker ikapp med fiskmåsarna på sommaren.
Skänk nu pengar till spettets vänner, så att Skåne kan bli fritt från resten av Sverige

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage